Last Updated:

Sunn lunsj, oppskrift & lørdagsplaner

Categories Hverdagen, Mat, Trening/helse

 


God morgen lørdag ☕️

 Flere enn meg som nettopp har stått opp? Døgnrytmen min er helt ute å kjører om dagen og jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme tilbake til det A-mennesket jeg en gang var. Okei nå løy jeg, for det vet jeg faktisk. Jeg må bevege meg. Jeg må faktisk gjøre noe annet enn å se på serie, tusle rundt i stua, lese bok og såvidt bevege meg ut døra. Hehe.. Jeg savner å legge meg trøtt, med en god følelse av at jeg har brukt kroppen min fysisk. Ikke slite den ut, men fylle den med bevegelse og energi. Denne ferien har virkelig gitt meg rom for avslapning, noe som har vært helt sinnsykt nødvendig og trengt etter et hektisk halvår med mye nytt, flytting, studiestart og diverse andre ting som har krevd mye av meg. Alle mennesker har godt av en pause i blant, både fysisk og psykisk- over en lengre periode. Det hjelper lite å stresse i et halvt år, for så å slappe av en helg og tro du er restituert. Kroppen trenger mer enn det.
Words of wisdom og kanskje noe av det viktigste jeg har lært i 2018- og som skal gjøre 2019 til et bedre år for meg. 

.   .   .   . 

I dag skal jeg møte ei venninne for en liten gåtur. Sola skinner i Kristiansand og været er helt perfekt for tur. Jeg tar med meg kameraet, og oppdaterer dere med litt bilder senere. Ellers håper jeg alle får en nydelig lørdag og bruker den godt. Nyt hvert sekund du har med dem rundt deg, bruk dagen på noe som får deg til å smile, sett deg mål for den kommende uka, vit hvor du vil og jobb hardt for å komme dit. Uansett hva drømmelivet ditt inneholder, fortjener du å leve det. Hva med å skrive ned et par mål for den kommende uka, mens du venter på at rundstykkene i ovnen skal bli ferdig..? Hehe, bare et forslag..? For hva er vell bedre enn en stor kopp te og nystekte, varme, myke, deilige rundstykker med brunost og syltetøy til lunsj? Jeg bakte mine i går og lagde tidenes lunsj-tallerken til lillesøster som satt å jobbet med eksamen. Dere kan tro hun smilte! Åh, sånt gjør meg virkelig glad. Små ting, små gleder. Oppskriften ligger under til de av dere som ennå ikke har prøvd den ut.


Sjokoladepålegget er fra Bodylab og heter Proteinella. Det kan kjøpes HER  og smaker seriøst helt amazing!!

Med rabattkoden “MARIE” får du 10% på hele Fitstyle.no

 


 

Q: Har du smakt proteinrundstykker? 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Sunn lunsj, oppskrift & lørdagsplaner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.