Innlegg i samarbeid med iDeal Of Sweden

God morgen. Har dere gjort noe spennende i helgen? 🍁
En type slumre mandag. Alarmen gikk vell rundt 8-10 ganger i dag tidlig, før jeg faktisk forstod hva som skjedde. Kaffe, God Morgen Norge, blogg, oppdatering på verden, planlegging av dagen. Ny uke nye muligheter, målet er å starte den så bra som mulig. Legge til rette for en fin uke. Hvis mandagen er bra, blir ofte tirsdag bra også, og sånn fortsetter det, dominoeffekten.

Trening – forelesning – jobbe med en innlevering – møte ei venninne – stemme – jobbe med innlevering – sove.
Noe sånn. En ting om gangen, fokus, finne noe fint i hver situasjon, gjøre så godt jeg kan, ikke mer, ikke mindre. Motivasjon: kveldens episode av Jakten På Kjærligheten. Heheh.

Det er høst i lufta, jeg kjenner det helt inn under dyna. Litt deilig egentlig, sover bedre, puster lettere. Jeg liker september! Litt kjøligere for hver dag som går, men likevel sol, varme øyeblikk, perfekt turvær, samt litt ekstra deilig å komme inn i varmen på kvelden. I går var jeg en tur rundt Sognsvann sammen med ei venninne og der fikk vi virkelig kjenne på frisk luft! Jeg var rød på nesetuppen da jeg kom hjem, da er det høst.

Ellers vil jeg minne dere på rabattkoden jeg har gående i samarbeide med iDeal Of Sweden denne måneden!
“Marievigebo” gir 20% på hele nettsiden ut september. Alle dekslene jeg bruker er fra iDeal og på bildene ser dere samlingens nyeste medlem, fra kolleksjonen til Negin Mirsalehi. Minimalistisk, høstlig og pent. På nettsiden finner du også lommebøker, armbånd, powerbanks, ladere, kortholdere og diverse nye deksler med høst print.

4 kommentarer

4 thoughts on “Ny uke, planer & rabattkode

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.