Helga har vært fin, veldig fin. Det blir fort sånn når man henger med bra mennesker! Lørdag hang jeg med lillesøster, vi kjørte ei fullkropp sirkeløkt her hjemme, før jeg dro inn til byen for å møte ei venninne. Susann, vi hang sammen nesten hver dag da jeg bodde her hjemme i Kristiansand. Et av de fineste menneskene jeg kjenner. Genuin, behagelig, varm og positiv å være rundt. “Bruk tiden din på de menneske som drar deg opp, vil ditt beste og inspirerer deg” sies det. Så, denne helgen har jeg gjort nettopp det.

Vi dro ut for å spise. Herlig Land i Kristiansand har fått et par digge vegetaralternativer på menyen, en quinoasalat og en vegansk(!) burger. Jeg har smakt begge og kan anbefale på det sterkeste! Bare et lite tips.

Full av gode følelser og fine tanker. Regn på ruta, James Bay på øret, (forsmak på høsten?), hjem til familien.
Kvelden gikk til Love Island, kos med Maia, ro og hygge. Jeg sier det igjen, en skikkelig fin lørdag.

Søndag møttes vi igjen, denne gangen for å trene sammen. Just like the old days. Vi kjørte ei fullkroppsøkt med lettere vekter, 4 supersett, 8 øvelser. Økta finner dere her . SÅ gøy!

Her kommer litt bilder. Enjoy!

Genser fra BikBok / Jeans fra Gina Tricot / Sneakers fra Nike / Rumpetaske fra Prettylittlething.com / Hårbånd fra H&M.

Q: Hva har du gjort i helga?

4 kommentarer

4 thoughts on “Helga, antrekk & fullkroppsøkt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.