God lørdagsmorgen fineste dere. Endelig helg? Eller bare mer ferie. Er det èn ting jeg gleder meg litt ekstra til ved å starte på skolen igjen må det være å få tilbake helgefølelsen. Det er noe med å føle seg fortjent til et par dager helt fri, etter å ha gjort sitt absolutt beste på skolen, i jobb eller på trening. Lite er bedre enn å krype ned i sofakroken en fredags kveld, under et stort varmt pledd, nydusjet, ferdig trent, med taco på bordet og gullrekka på skjermen. En uerstattelig følelse spør du meg. Kall meg gjerne gammel, men hvordan i alle dager kan noen heller velge ei natt på byen..? Det er for meg helt uforståelig. Men der er vi forskjellige, og godt er det!

Status: Jeg er tilbake på Sørlandet igjen. Respekt og ære til dere som fortsatt henger med i svingene når det kommer til det geografiske her, for mye har jeg aldri før reist opp og ned og frem og tilbake. Heldigvis er dette siste tur sørover for i sommer. For helt ærlig er jeg en smule lei den bussturen nå. Om rett over ei uke starter studiene igjen og da er det tilbake til hverdag og rutiner i Oslo. Jeg gleder meg, det skal bli veldig godt å komme i gang igjen nå kjenner jeg. Det er også litt derfor jeg har valgt å reise såpass mye frem og tilbake i sommer, fordi jeg vet hvor hektisk høsten blir og hvor lite tid det blir til å reise hjem, være med venner og være sosial. Fokuset og målet i Oslo er fortsatt meg selv og studiene, 100%, og det har jeg tenkt til å fortsette med. Derfor er jeg glad for denne sommeren, og for denne siste uka med familie og venner her hjemme før skolestart.

Mary i brullyp / Legenes Hus i Bergen / Boklesing i badekaret / Meg i kjole igjen / Meg i mitt ess, med kaffekoppen, klar for 8 timer i bil /
Ut på tur i solnedgangen, en sommerkveld, med podcast, nyvasket hår og sminkefri hud / På vei ut døra i Oslo / Meg og verdens vakreste mamma.

Et sjeldent syn, meg i kjole, mange bilder / Ny by, solnedgang i Bergen, en fin kveld, glad i livet / Se så fint! / På vei sørover, sliten av å sitte på buss, for mye folk, iskald av aircondition, klar for å hjem / Meg og fineste lillesøster på vei til hotellfrokost / Solnedgang i Bergen / Vakreste brudeparet / Kaffepause med nistepakke, sitteunderlag og termos.


Nyt lørdagen 💗

4 kommentarer

4 thoughts on “De siste ukene *through my iPhone

  1. Skjønner det med den helgefølelse-delen 😃 Heldig som har noe å gå til og kan kjenne ekstra godt på helgemodusen når du begynner på studiene igjen! Stilige bilder 😃

  2. Skjønner det med den helgefølelse-delen 😃 Heldig som har noe å gå til og kan kjenne ekstra godt på helgemodusen når du begynner på studiene igjen! Stilige bilder 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.