Last Updated:

Tapas, rabattkode & lørdagsplaner

Categories Hverdagen, Mat

Reklame | Idealofswede.no

Deksel fra Idealofsweden.no (klikk på bildet for å finne det)


God morgen, lørdag.

Wow, for ei uke det har vært. Fin men hektisk. I går leverte jeg omsider eksamen og tok helg med den beste samvittighet. Følelsen av å fullføre en eksamen og levere noe du har jobbet så hardt med, gjør meg så glad. Selv hvor umulig og vanskelig ting kan føles, seirer mestringsfølelsen som regel til slutt. Alle kjemper vi hverdagens små kamper. Noen større enn andre! Synlige og usynlige. For å bli en bedre seg selv. For å bli snillere mot seg selv. For å forstå andre mennesker, lære, leve, gråte og le igjen. For å få kjenne på følelsen av mestring. Små fine seiere hver dag. Når vi klarer noe vi aldri trodde vi skulle få til, overvinner en frykt, møter et nytt menneske, oppdager en ny egenskap, får ros.  Det er det livet handler om. Små hint av mestringsfølelse. Favorittfølelsen.  

I dag er det lørdag og jeg har nettopp våknet etter en god natts søvn. Jeg har merker så utrolig stor forskjell på søvnen nå som jeg så smått har startet å trene styrke igjen. Kroppen synker ned i sengen på en helt annen måte, og sover tungt og godt igjennom nesten hele natten. En SÅ undervurdert følelse. Dere som sliter med søvn, forstår. I skrivende stund sitter jeg med kaffekoppen og gleder meg til denne dagen. I går kveld kom nemlig mamma og lillesøster på besøk til hovedstaden og skal være her hele helgen! Det er så så koselig og jeg kunne faktisk ikke bedt om en bedre helg etter ferdig levert eksamen. I går kveld dro vi for å spise tapas på Chamagneria og gud så godt det var. Anbefaling til dere som bor i Oslo eller skal på besøk hit. Resten av kvelden slappet vi av på hotellrommet med The Voice, før jeg dro hjem til leiligheten for å sove.

Planen i dag er å dra en tur ned til byen for å titte litt, kanskje ta en tur til Sognsvann hvis været holder, før kvelden skal brukes på mat og kino. Kameraet blir med, så oppdatering kommer enten i kveld eller i morgen. Men nå skal jeg komme meg opp av sengen, stelle meg litt og dra ned til hotellet for å møte fammen til frokost. Vi blogges senere! Lag dere en fiin lørdag og sørg for at den inneholder en og annen form for mestringsfølelse. Lots of love

 

Mobildeksel og Ring fra Idealofsweden.no HER & HER.
Rabattkoden “VIGEBO20” gir 20% rabatt på hele nettsiden. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.