Last Updated:

I dag er en sånn dag.

Categories Hverdagen

Oslo, i dag er du fin. Solstråler gir meg liv. Det lyser opp dagen, gir meg håp for morgendagen og får meg til å smile i øyeblikket. Jeg tror  aldri jeg er så tilstede i et øyeblikk som når sola stråler i ansiktet. Alt rundt forsvinner, jeg smiler og alt føles egentlig veldig fint. Sekunder av kvalitet. Sol i ansiktet, varm i hjertet, glad i sjela.


Noen ganger er søndag nødvendig. I dag er en sånn dag. I dag trengte jeg søndag, skikkelig. Jeg kjenner det i hele kroppen. En sånn “dette blir en dag i senga med ro, serie, mat, blogg og en lang telefonsamtale med ei venninne” type følelse. Og det ble det. Etter perioder med mange, lange hektiske dager, mye å gjøre, lite stillhet, mye mennesker, kaos i hodet og rutiner på autopilot- kommer det til et punkt hvor kroppen min skriker etter alenetid. For å samle ny energi. Jeg får energi av å være alene, som jeg kan bruke når jeg er rundt mennesker. Sånn er jeg og det er helt greit. Og nettopp derfor er alenetid, ro og tidlige kvelder en viktig prioritet i min hverdag. Rett og slett for å kunne prestere i eget liv. Da er søndag en fin dag. I dag var en fin dag.  

 



 

Q: Hva bruker du søndagen på? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.