🌾 HAPPY SUNDAY

Har dere hatt en fin helg? Det håper jeg dere har. I skrivende stund sitter jeg hjemme på sørlandet og skal straks hive meg i dusjen, pakke tingene og hoppe på bussen tilbake til Oslo igjen. Fredag etter forelesning dro jeg nemlig på en liten spontantur hjem til lillesøster. Mamma og pappa er borte i helgen, så lillesøster spurte om jeg ville komme hjem å passe hundene sammen med henne. Jeg trengte en skikkelig studiehelg uten forstyrrelser og hun trengte selskap og eksamenshjelp, så da gjorde jeg det. Helgen har derfor gått til skolearbeid, søster-tid, god mat, hundepass og total avslapning. Ei veldig nødvendig, koselig og produktiv helg her altså. Noen ganger er det deilig å komme fra et sted langt unna alt og alle, uten tilgang til bil, buss, butikk, mennesker og støy. Alt vi har hatt muligheten til å gjøre, har vært å roe ned. Og det trenger vi vell alle i blant, eller hva?

Dagen i dag har gått til å jobbe videre med en skoleoppgave, rydde og vaske huset til resten av fammen kommer hjem, bake litt og slappe av. Sola skinner og jeg må innrømme det frister liiite å sette seg på en buss tilbake til Oslo akkurat i dag. Men, i morgen er det mandag, ny uke og mye på agendaen. Så sånn er livet i guess… Jeg vil i hvert fall ønske dere alle en fin søndag, så blogges vi når jeg er tilbake i Oslo.

Dette er altså stilen jeg går for hjemme i skogen. Ganske så fashion eller hva? Hahaha gud, sjekk det håret da! Jeg fant forresten ei gammel kåpe i skapet som jeg synes var litt kul. Kanskje ikke med joggis under, but still. Litt usikker på om det mamma eller pappa sin, når jeg tenker meg om, men likte den litt uansett. Hva synes dere? A keeper?


🎧 NY PODCAST EPISODE

Det er søndag, noe som betyr ny episode av Real Vibes, podcasten til meg og Tiffany. Vi har fått SÅ mange hyggelige meldinger fra dere som har hørt på, noe vi setter veldig veldig stor pris på. Det gir oss masse motivasjon til å dele enda mer, så fortsett med det! I ukas episode snakker vi om “hvordan lære seg å si nei”. Vi mennesker er generelt dårlige på å si nei, både når det kommer til venner, familie, kjæreste, gutter generelt, skole og til livets små og store spørsmål. Dette vi bli flinkere på. Vi må stå opp for oss selv, bli med på det vi vil, og si nei til ting vi egentlig ikke har så lyst til. Dette har vi reflektert litt rundt i ukas episode, og håper dere kan relatere. Dere kan høre episoden HER (adlink).


Q: Hva bruker du søndagen på?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.