Last Updated:

Dette viste du ikke om meg

Categories Blogg


🌻 Jeg elsker svensk. Hadde jeg selv kunne bestemme hvilket språk jeg skulle snakke, hadde jeg valgt svensk. Altså det er fint, og veldig behagelig å høre på! Noen som kan lære meg å snakke flytende svensk? Hit me up

🌻 Jeg hører mer på podcast enn jeg hører på musikk. Høyttaleren jeg har hjemme får virkelig kjørt seg altså! Jeg hører podcast mens jeg dusjer, vasker, chiller, blogger.. Jeg hører på vei til og fra, på bussen, før jeg skal sove, på trening. Altså, musikk og podcast hjelper meg seriøst igjennom dagen. Hadde aldri klart meg uten.

🌻 Det beste jeg vet er å bli dullet med og kost på. Jeg sovner når folk tar meg i håret, puser meg på armen og klør meg på ryggen. Jeg blir til og med rolig av å ta meg selv i håret! Det er som om kroppen slipper opp, gir slipp og bare sovner. Helt sjukt.

🌻 Jeg bruker så og si aldri mascara. Jeg trives best uten sminke på øyene, og kan faktisk ikke huske sist jeg tok meg tid til å ta på meg mascara. Jeg farger vippene og brynene hjemme, og sier meg som oftest fornøyd med det.

🌻 Jeg har en greie for drikke med kullsyre. Alt av brus, energidrikke, vann med kullsyre, you name it. Jeg prøver å bli flinkere til å drikke vanlig vann, men altså let’s be honest, det kan virkelig ikke sammenlignes.

🌻 Jeg har verdens største samvittighet. Det er faktisk et problem. Jeg får dårlig samvittighet av alt! Ganske slitsomt i blant faktisk. Jeg får dårlig samvittighet av å ikke svare på en facebook-melding, for ikke å være engasjert nok i en samtale, for ikke å gi nok av meg selv, for ikke å spør nok spørsmål, bry meg nok, være tilstede, følge godt nok med på skolen, jobbe bra med bloggen.. Altså, skjønner dere eller..? Ikke rart jeg stresser.

🌻 Jeg har 5 tatoveringer og planlegger allerede flere. Jeg elsker små symboler og synes det er noe fint og unikt med litt blekk på kroppen.

🌻 Jeg har alltid hatt lyst til å adoptere, og håper virkelig jeg får muligheten til å gjøre det en gang.

🌻 Jeg går ca 10 runder hver eneste dag med meg selv på om jeg skal legge ned, slette og fjerne meg fra alt av sosiale medier, eller ikke. Jeg er lett påvirkelig, men elsker å skrive, redigere, ta bilder og dele. Og hva gjør man da? Nei fy søren så vanskelig.

🌻 Er det en ting jeg skal gjøre mer av før jeg slår meg til ro, er det å reise. Jeg har så sinnsykt mye å lære, se og føle på. Jeg har ikke prioritert å bruke tid og penger på reise til nå, så det blir på en måte neste punkt på lista. Etter studiene er planen å bruke tid på å oppleve verden.

Q: Noe du kjemmer deg igjen i?

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette viste du ikke om meg

  1. Kjenner meg veldig igjen på den samvittigheten . Jeg får og fort veldig dårlig samvittighet og det er ikke alltid gøy. <3

  2. Kjenner meg veldig igjen på den samvittigheten . Jeg får og fort veldig dårlig samvittighet og det er ikke alltid gøy. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.