Last Updated:

Mine favoritter

Categories Anbefaling, Hverdagen

Favoritt middag : Hjemmelaget lasagne (mammas ofc), taco, sushi & tapas. NAM!

Favoritt drikke : Kaffe Mocca, Roiboos te, Monster energidrikk, Pepsi Max & Urge.

Favoritt dessert : Varm, ikke-helt-ferdigstekt brownies med vaniljeis, sjokoladefondant & all slags gjærbagst. Holy, fikk vann i munn bare av å skrive dette..

Favoritt kos : Yoghurtnøtter, druer, oppkuttet frukt, grønnsaker og dipp, sørlandschips & kanelboller.

Favoritt film : My sisters keeper & The fault in our stars. Ja, jeg forelsker meg ofte i grinefilmer.

Favoritt på TV : Akkurat nå må jeg nok si Sophie Elises Verden, Nytt på Nytt, En kveld hos Kloppen, Gift ved første blikk & God morgen Norge.

Favoritt styrkeøvelse på trening : For bein, markløft og utfall. For overkropp, skulderpress og nedtrekk.

Favoritt i treningsbagen : Minibands, banan & headset. Har jeg disse tre tingene kommer jeg alltid igjennom, uansett hvor umotivert eller trøtt jeg har vært.

Favoritt treningsklær : Reebok, My Protein, H&M & Gymshark. Det dyreste er ikke alltid det beste! Mine favoritt treningstopper er faktisk fra H&M.


Favoritt nettbutikk : Na-kd.com, Zalando.no, Tights.no, Nelly.com.

Favoritt nettside : Pinterest.com. Her finner jeg seriøst all inspirasjonen jeg trenger i livet.

Favoritt app : Instagram, Podcast, Lightroom & kart-appen (sistnevnte er den mest brukte i hvert fall, haha).

Favoritt klesplagg : Cropped Hoodie, oversized tee, high waist-jeans.

favoritt farge : Svart, beige, hvit & blå.

Favoritt trend: Har falt pladask for lyse bluser, skjorter og topper med puff-armer, knapper og søte detaljer. Gleder meg til sommeren, og til å kjøpe flere slike.

Favoritt artist : Unge Ferrari, Post Malone, James Bay, John Legend & Emilie Nicolas. Grei blanding det, eller hva?

Favoritt sitat :” Å leve er så mye mer enn bare å overleve”.

Favoritt hudpleieprodukt : Ansiktssåpe fra Clinique. Denne bruker jeg til å fjerne sminken min hver eneste dag, både i dusjen, på morgenen for å rense ansiktet og på kvelden før jeg legger meg. Du finner den HER.


Q:
Er vi like på noen områder?

10 kommentarer

10 thoughts on “Mine favoritter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.