G O D M O R G E N


Dagens andre kaffekopp, med propud milkshake fra Njie. Finnes det noe bedre? “Siri og de gode hjelperne” rommer hybelen. Lett, morsom, feelgood underholdning på morgenkvisten. 20 kvm ren lykke. Hybelen altså. Og nyvasket. Fredag har jeg vaskedag skjønner dere, en slags avslutning på uka / start på helga. Mål: våkne glad lørdag morgen. Jeg elsker hybelen min. Elske er et sterkt ord, som jeg står hundre prosent inne for å bruke i denne sammenhengen. Tips til dere som skal flytte til ny by for å studere (og som ikke kjenner så mange (og trenger litt ekstra alenetid, stillhet, ro og rutiner)): søk studentbolig. Tips to: bruk Finn.no, Fretex, Tise og andre bruktbutikker til å personliggjøre hybelen. Det trenger virkelig ikke være dyrt å ha det koselig. Tips tre: planter gir liv og sprer god energi. Tips fire: ha kun det mest nødvendige tilgjengelig og legg resten igjen hjemme.

I dag er det premiere på Skal Vi Danse 2019!!! *skriker høyt og innser at livet mitt baseres i overkant mye på (bitte)små gleder*. Flere enn meg som skal se eller? Hvem heier dere på? Er det rart å glede seg mye til et tv-program forresten? Dere tror kanskje jeg tuller? Neida. Dette har jeg oppriktig tenkt på hver eneste dag siden TV2 slapp årets deltagere. Egentlig helt siden finalen av fjorårets sesong når jeg tenker meg om. TV-høsten for meg er som ny sesong av Game Of Thrones for …dem som ser på det. Skjønner? Samme med Jakten på Kjærligheten, Farmen, Senkveld, you name it.. Jeg blir lykkelig! Født med gammel sjel og lever greit med det, ingen grunn til bekymring.

Nå har jeg altså sittet her i sengen min siden klokken 09, drukket opp enda en kopp med kaffe og tenker det er på tide å starte dagen. Så, hva skal Mary bruke timene før Skal Vi Danse på? Det vil tiden vise. Lørdag for meg betyr: ingen planer, senke forventningene, gjøre det jeg vil og orker, jobbe med å slappe av, mobilen på nattmodus, redusere stress, kose meg og samle energi. Faktisk, så vurderer jeg å dra ned til byen for å kjøpe meg ei ny bok! Jeg har lyst til å lese Linnea Myhre sin nyeste bok, som jo faktisk ble lansert denne uken om ikke jeg tar helt feil. Jeg elsker bøkene hennes og tror nemlig denne er like bra.
Kanskje gå en liten tur, finne en ny plante? Hvem vet. Noe som gir meg gode følelser blir det i hvert fall.

Gud som jeg babler..

Ønsker dere en fin lørdag.
– Vi blogges

8 kommentarer

8 thoughts on “Mys

  1. JEG FLØER DEG SÅ MYE ANGÅENDE SKAL VI DANSE! Gleder meg som en liten unge. Det skal bli deilig å ha det tilbake på skjermen. Sist sesong var knall bra så er spent hvordan de skal toppe dette. Ha en fin kveld og kos deg masse klokken 8 <3

  2. JEG FLØER DEG SÅ MYE ANGÅENDE SKAL VI DANSE! Gleder meg som en liten unge. Det skal bli deilig å ha det tilbake på skjermen. Sist sesong var knall bra så er spent hvordan de skal toppe dette. Ha en fin kveld og kos deg masse klokken 8 <3

  3. Hahah åå nå ble jeg glad! For at jeg ikke er den eneste under 40 som gleder meg, haha 😃 Tusen takk skjønna, i like måte (halv 8!!!) :*

  4. Hahah åå nå ble jeg glad! For at jeg ikke er den eneste under 40 som gleder meg, haha 😃 Tusen takk skjønna, i like måte (halv 8!!!) :*

  5. Det jeg liker så godt med bloggen din er nettopp det at du setter så pris på de små tingene, en viktig påminner! 😊 Håper du koste deg med skal vi danse på skjermen <3

  6. Det jeg liker så godt med bloggen din er nettopp det at du setter så pris på de små tingene, en viktig påminner! 😊 Håper du koste deg med skal vi danse på skjermen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.