Last Updated:

Søndagspraten

Categories Blogg

God søndag venner 🌻

Jeg var kanskje litt rask med den “hei høsten” tanken, for jesus christ, helga i Oslo har vært varm! Det har vært sol og målestokken har vist langt over 20 grader. Spør du meg kan høsten gjerne komme nå. Jeg craver frisk luft. Gjerne ikke regn, bare luft. Pluss at jeg begynner å bli ganske ferdig med de varme nettene. Flere som savner og faktisk bruke dyna til å varme seg under?? Jeg trenger luft, trenger å få puste typ. Jeg klager ikke på sol og varme, for det skal man jo aldri gjøre. Men hvis jeg fikk bestemme hadde jeg valgt: vår på morgenkvisten, sommer på dagen, høst på kvelden, vinter om natta. Men det er meg da.

Helga har vært fin. Din også? I skrivende stund sitter jeg hjemme, skriver og hører på podcast. “Må På Behandling” med Morten Ramm. Hørt den? Ikke en podcast jeg følger ukentlig, mer en av dem jeg setter på mens jeg venter på andre nye episoder, eller skal vaske/rydde/blogge/slappe av. Vurderer å følge ukentlig tho, får meg alltid til å le og slappe av. Så dumt at det blir gøy- type podcast. Feelgood, ironisk nok. Liten anbefaling der. “Hos Peder” har jeg også hørt mye på de siste månedene. Anbefaler episodene om Kristin og Camilla. Veldig lærerikt.

I morgen er det mandag og ny uke. Søndagskvelden skal derfor brukes på å lade opp, nullstille, planlegge og klargjøre. Les: youtube.

Ha en fin søndagskveld babes,
Shneiks

Q: Hva er din plan for en fin start på den nye uka?

2 kommentarer

2 thoughts on “Søndagspraten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.