Last Updated:

Morgenkjas, Giveaway & Motivasjonstale

Categories Hverdagen, Tanker og meninger, Trening/helse

Heii fineste dere. Først må jeg bare si tusen takk for så god respons på gårsdagens innlegg om flytting. Dere er gode. 
Gårsdagen gikk i ett. Jeg hadde tidlig forelesning, dro rett på et veiledningsmøte med lærer, videre til sentrum for å høre på et foredrag med Sigrid Bonde Tusvik, for så å holde visning og til slutt gjennomføre ei aldri så litta treningsøkt. Produktiv dag! Heldigvis for meg (og dere), hadde jeg forhåndsskrevet blogginnlegget på morgenkvisten før jeg dro på skolen. Begynner å bli rutta vett ;))

☕️
Nå er klokka 07:15 og jeg har allerede spist opp havregrøten. Kaffekoppen koser jeg meg fortsatt med. Og bloggen! Jeg elsker disse morgentimene. Før verden våkner. God tid, ro og stillhet. Nesten stillhet i hvert fall. Stemmene fra God Morgen Norge faller på en måte litt under kategorien ro. Men ellers er det stille. Litt skriving, redigering av bilder, jobb, mails, kos. Og kaffe på havremelk selvfølgelig. Alltid kaffe på havremelk. Alt man får unnagjort når man står opp tidlig! Deilig start på dagen.

📷
Jeg har fri fra skolen i dag. Planen er å møte Tiffany for vår ukentlige jobbdag. Vi skal hjelpe hverandre med bilder, og jeg skal ferdigstille to samarbeid jeg skal dele med dere veldig snart. Det ene er en giveaway (!!) som kommer på Instagram i løpet av kvelden. Jeg oppdaterer bloggen når giveawayen er klar, så her er det bare å følge med! Ellers skal vi jobbe videre med prosjekt “hemmelig”. Hehe irriterende? Vi skal snart dele med dere, jeg lover. En fin onsdag blir det i hvert fall!

💗
Jeg har ikke vært helt i form denne uka.. Det er akkurat som jeg har et virus som ligger å irriterer i kroppen, og som hverken slipper seg helt løs, eller vil gi slipp. Utrolig irriterende. I dag våknet jeg opp med tidenes såreste hals. Målet for uka blir derfor å gjennomføre alle forelesninger og bruke den energien jeg har på prioritet nr.1, studiet. Alt annet får jeg ta litt som det kommer. Når kroppen ikke er i sine fulle fem, må man faktisk sette seg ned å vurdere fordelingen av energi og overskudd. Og for meg da, står skole og egentid øverst. Og masse varm te. Noe fint er det jo med alt! Te gjør livet litt bedre. Helst roiboos-te! Det er favoritten.

🤸🏼‍♀️
Slenger med et par bilder fra mandagens lille treningsøkt. Jeg har så smått begynt å bevege meg inn på treningsstudioet den siste uka, noe som både er ekstremt deilig og ett sorgens kapittel (av styrkemessige årsaker ehe). Jeg har holdt kroppen aktiv på andre måter de siste tre månedene, noe som merkes på styrken. Selv om trening for meg, aldri har handlet om å bli sterkest mulig, makse eller nå en spesifikk form- kjenner jeg på følelsen av å måtte starte “på nytt”. Jeg starter nå altså fra scretch i styrke, og forstår følelsen av å være “ny” på trening. Og helt ærlig? Det værste er menneskene rundt, og hva de tenker om meg. Jeg får en slags irriterende trang til å skrike “jeg har vært sterkere enn dette altså, jeg lover!!!”. Hahah det hadde tatt seg ut, eller hva? Så ja, jeg forstår bedre enn noen gang hvorfor mange sliter med selvtilliten på treningssenteret. Og jeg har til og med kunnskapen som skal til! Jeg kan bare forestille meg hvordan det må være å stå der uten noen som helst tanke om hva man skal gjøre, hvordan man bruker apparatene og hvordan man setter sammen ei økt. All ære folkens, virkelig. Vektene jeg tok før, kan jeg bare glemme nå. Jeg har ikke sjans liksom. Men! Heldigvis for meg, vet jeg å motivere meg selv. Den eneste personen som kan booste min motivasjon der og da, er meg selv (og Beyonce). Jeg skal gi blanke f i hva alle rundt tenker om meg, og trene for mestringsfølelsen, gleden og for å bygge opp kroppen min igjen. Jeg skal trene når jeg har lyst, og jeg skal trene for meg selv og ingen andre! Jeg skal få de resultatene jeg ønsker, på bakgrunn av den jobben jeg har lagt ned. Alle dem som stirrer, glaner og ikke eier sosiale antenner kan gå å legge seg. For husk at: hadde de kjent på følelsen jeg kjenner på akkurat nå, hadde de kanskje dratt hjem for lengst. Det må man faktisk tenke litt på- ingen vet mer om deg enn det de ser på utsiden. Ingen vet hvordan du kom deg til trening, hvor lenge du vurderte, hvor mange ganger du ombestemte deg eller hvor mye styrke det ligger bak at du faktisk er der idag. Og mitt beste tips til deg; Play Beyonce and go kick ass.
Dette skal vi klare sammen- la oss heie på hverandre!!

 



Ønsker dere en nydelig lillelørdag 
💕

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.