Last Updated:

Vinn de nye barene fra Barebells!

Categories Blogg, Trening/helse


🍫
 Rekk opp hånda alle som elsker sjokolade ☝🏻

God torsdag folkens! Har uka vært fin til nå? Det håper jeg. Dere som følger meg på instagram og snapchat har kanskje allerede fått med dere giveawayen jeg la ut i går..? Hvis ikke må du følge med nå. Jeg har altså en giveaway gående i samarbeid med Fitstyle.no hvor èn heldig vinner stikker av med en mix eske fylt med Barebells sine nye proteinbarer. Barene er i smakene Brownie, Apple Pie og Toffee og er helt amazing. Jeg har aldri vært noen stor fan av den litt bitre proteinsmaken- HELT TIL jeg smakte Barebells. Det smaker sjokolade, på ekte! Perfekt å ha liggende hjemme, ta med seg i veska på skolen, spise før/etter trening, som topping på havregrøten, eller som snacks i ukedagene. Har dere prøvd å varme proteinbarer i mikroen, og spise dem som en slags varm kake? OH my god. Det MÅ dere prøve. Haha, kanskje bare meg som synes sånt er veldig gøy å teste ut…?

Er det forresten innafor å trekke seg selv som vinner..? He he he neida. Hvis dere vil delta i konkurransen kan dere trykke HER. Husk å følge både meg OG Fistyle på instagram for gyldig deltakelse (dette vil bli sjekket). Vinneren trekkes allerede på søndag, så her er det bare å få rompa i gir! Masse masse lykke til 💕

Rabattkoden “MARIE” gir alltid 10% på ordinære varer hos Fitstyle.no 


🤒
Helt til slutt, en liten update på livet. Husker dere jeg skrev om viruset som lå i kroppen og hverken ville forsvinne eller komme helt frem..? Vell, i går kom det. Jeg våknet opp nesten uten stemme, med sår hals, tørrhoste og feber i  kroppen. Udigg. I dag skal det altså slappes av og roes ned. Jeg har faktisk ikke tid til å være syk nå. Neste uke har jeg eksamen og helga er allerede planlagt, så her er det bare å bli frisk!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, koke meg en kopp te, sette på noe gøy på maccen og slappe helt av.
– Vi snakkees

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.