Last Updated:

Lørdagsplaner & antrekksbilder

Categories Blogg, Hverdagen, Mote

〰️   L Ø R D A G  〰️ 

Det er lørdag! In case you didn`t know. Dere som kjenner meg vet jeg elsker lørdag formiddag. Lørdag er dagen for kos, ro, god mat, masse kaffe og god tid. Lørdag er nødvendig. Akkurat nå sitter jeg i senga med kaffekoppen, koser meg i eget selskap med litt blogglesing, inspirasjon og planlegging av dagens gjøremål. Jeg skal ut i sola med ei venninne idag, gå tur, drikke kaffe, titte på folk og smile. Sola gjør meg glad om dagen. Den minste solstråle gir meg liv. Selv om det er helt sinnsykt kaldt prøver jeg å kommer meg ut i bevegelse i løpet av dagen. Det er veldig viktig. Ikke hardtrening, for det er det ikke alle som liker/kan/vil. Kun bevegelse. Å ta med kroppen sin på tur. Gi muskler, ledd, hjerne og hjertet rom for å fungere optimalt, jobbe litt og gi deg gode følelser og en sterkere kropp. Jeg gleder meg! Og angående kulda: gi litt f i hvordan du ser ut og kle deg varmt. Her går det i ull fra topp til tå, lag på lag med det jeg har av votter og skjerf. Med litt glad musikk på øret eller en kul podcast, glemmer jeg nesten kulda litt. Sjukt å si. Etter tur skal jeg fylle kroppen min med mange gode næringsstoffer AKA mat. God mat gjør meg nemlig til den Marie jeg ønsker å være. Det gir meg energi, overskudd og muligheten til å være der for alle rundt meg. Og for meg selv. Og det er jo tross alt viktigst av alt. I kveld skal jeg kose meg, finne på noe hyggelig- og til slutt, legge meg med en god følelse i hele kroppen. Jeg skal altså lage en fin dag for meg selv. Slik jeg prøver å gjøre hver dag, med de små tingene. De som betyr mest. Er du med?


🧁
 Håper du får en fin lørdag. Vi snakkes <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Lørdagsplaner & antrekksbilder

    1. Åj så hyggelig, tusen takk <3 Du det vet jeg ikke helt! Men det å lage maten fra bunnen av (så mye som mulig), rense huden morgen og kveld, alltid fjerne sminken, og drikke mye vann- det er nok det som gjør den største forskjellen hos meg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.