Reklame | Idealofsweden.no

Når lørdag føles som søndag.  Jeg sov lenge i dag, til å være meg selvfølgelig. Men nå er jeg oppe, drikker siste slurk av kaffekoppen. “Ingenting varer evig” står det på kaffekoppen. Det er noe å tenke på.  Jeg skal straks hoppe i dusjen, stelle meg og komme meg til byen. I dag skal jeg møte Susann og jeg gleder meg så sjukt. Jeg savner så sjukt den tiden hvor vi trente sammen flere ganger i uka, hjalp hverandre med bilder og content, hang sammen i helgene og bare hadde masse masse tid. Nå er hun i full jobb og jeg er student i Oslo. Heldigvis har vi fortsatt hverandres rygg, noe jeg er så så glad for. Rart hvor nærme man kan komme et menneske på kort tid. Vi ble kjent for litt over 2 år siden bare, og nå er hun en av mine nærmeste venninner. Man finner virkelig sine type mennesker etterhvert som man blir eldre. Vloggen blir selvfølgelig med på dagen, så dere får se mer når den kommer ut.

 



Vil også minne om rabattkoden “DONNAROMINAxNO” som gir 20% på hele Idealofsweden.no, ut hele Februar. Som dere allerede vet er alle dekslene mine fra Idealofsweden og jeg virkelig elsker hvordan de gir influencere muligheten til å designe egne kolleksjoner. Jeg gleder meg allerede til sommeren, for wooow, har dere følt viben på fjorårets sommerkolleksjon eller?? Palmer, ananas, meloner, blomster, mønster, marokko..  Ahh SÅ min stil.

 



Q: Hva skal du i dag?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.