🌾 BEACH BAG ESSENTIALS :
* En stor strandveske med plass til alt.
* Noe kaldt å drikke + ekstra vannflaske til å fylle opp.
* En comfy “cover up” til å slenge på seg når du skal kjøpe is, på toalettet, fylle vann.
* Et par søte sandaler så føttene dine ikke brenner i sanden.
* Hårstrikk, solbriller & badetøy.
* Håndkle/ strandduk/ teppe.
* Snacks! Mine favoritter på stranda er typ nøtter, chips, vannmelon, frukt og grønt, kjeks, en digg sandwich, wrap, smoothies etc..
* Tørt skift til hjemturen!
* Solbeskyttelse til både ansikt og kropp. Jeg liker også å ha med meg en cc-cream til ansiktet, som jeg kan smøre på etter stranda for å roe ned huden og jevne ut hudtonen. Jeg bruker DENNE med solfaktor 30.
* Lesestoff og underholdning. Jeg liker variasjon og pakker gjerne med meg både bok, magasin, laster ned en podcast og gjør klar en lydbok.

Anbefalinger:
* Av bøker anbefaler jeg “Det store bildet”, “Når sypressene hvisker” og “Tusen strålende soler”.
* Av magasiner kjøper jeg alltid Elle, Costume eller ShapeUp.
* Er du som meg og venter på nye episoder av favoritt podcastene dine, som irriterende nok har tatt sommerferie(….), anbefaler jeg deg å starte på noe helt nytt. Tro meg, plutselig finner du en ny favoritt! I sommer har jeg hørt mye på blant annet “Bra Damer”, “Pia og Psyken”, “Monday Mantra”, “Siri og de gode hjelperne”, “Uforstyrra”, “Venninna di”, “Hverdags psyken”, “Friminutt” og “Jan Thomas og Einar blir venner”. Noe lærerikt, noe morsomt og noe tenkende. Perfekt kombo!
* På Storytel og Fabel finnes det også masse bra lydbøker om du ikke er så glad i å lese selv. Jeg har hørt en del bøker der allerede, og elsker følelsen av at noen leser for meg! Nesten litt nostalgisk, haha!

Q: Hva har du i din strandveske?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.