Last Updated:

Hverdagsluksus

Categories Hverdagen, Mat, Mote

I dag har jeg hatt fri fra skolen, og brukt dagen med Tiffany. Vi var SÅ produktive og fikk gjort alt vi skulle og mye mer. Haha, elsker slike dager! Etter vi var ferdige dagens planer, dro vi til en liten kafè på Majorstuen for å feire med en matcha og verdens beste veganske, hjemmelagde blåbærpai. Altså, hvis bare smaker kunne deles over nett!! Dette var helt seriøst den beste blåbærpaien jeg har smakt i hele mitt liv. Kafèen hetThe Fragrance of the heart til de av dere som vil teste den ut. De hadde så utrolig mye digg vegansk mat, så hit må jeg faktisk bare dra igjen. For å være ærlig har meg og Tiff allerede avtalt nytt besøk og jeg gleder meg allerede ehhe. Slenger med et par bilder av dagens fineste øyeblikk. Litt hverdagsluksus på en helt vanlig torsdag, det må være lov i blant <3

I morgen er det fredag og siste forelesning før helg. Det har vært ei uke med mye å gjøre, innlevering av arbeidskrav, forelesninger og diverse avtaler. Ja, jeg kjenner det skal bli godt med helg igjen altså! Men nå skal jeg høre litt på podcast og få unnagjort litt jobb, før jeg hopper i senga. Guud jeg blir så trøtt av å være ute i denne kulda!  Vi snakkes i morgen, venner. God natt sov godt!


Q: Hva har du gjort i dag?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.