Last Updated:

Fire produkter til våren

Categories Hverdagen, Mote, Mote og skjønnhet, Skjønnhet

// Innlegg i samarbeid med Luxplus.no

Heii mine venner og god torsdags morgen 🌾 Denne uka har vært veldig hektisk og jeg har løpt rundt i hele Oslo for å fikse alt jeg trenger til eksamen. I går ble jeg endelig ferdig med alt jeg trenger å gjøre her i Oslo, og i dag reiser jeg hjem for å feire 17.mai med familien. En rask, nødvendig tur hjem for å slappe av, klemme Maia, roe ned, skrive videre på eksamen og kose meg. Perfekt timing.

Jeg har såvidt åpnet øynene, ligger fortsatt i sengen med kaffekoppen og hører på frokost-tv. Viktig å ta seg tid til et par ekstra morgentimer i blant. Jeg kjenner de siste dagene på kroppen og tenkte derfor å ta det litt med ro før jeg pakker bagen og setter kursen sørover. Men før jeg reiser vil jeg vise dere denne lille 17.mai pakken som (perfekt timet) kom i posten i går!

Shampoo HER / Shower gel HER

Som dere kanskje vet samarbeider jeg med nettsiden Luxplus.no, noe jeg har gjort en god stund nå. Og helt ærlig er dette det beste samarbeidet jeg har hatt til nå. Jeg har fortsatt ikke funnet ett eneste produkt eller merke jeg vanligvis kjøper, som ikke finnes her- til en billigere penge. Luksus? 🌸

Som jeg har fortalt dere før er Luxplus.no en medlemsklubb hvor du sparer opp til 80% på over 900 brands. I tillegg får du gratis frakt, ingen toll og første måned gratis! Etter første måned betaler du 99 kr/mnd, og du kan stoppe medlemskapet når enn du vil. Perfekt for studenter som meg for eksempel! Shampoo, balsam, tannkrem, parfyme, dusjsåpe, duftlys, tørr-shampoo, sminke, hudpleie, selvbruning.. Dere vet, de tingene man bruker opp og må kjøpe på nytt.

Denne måneden fikk jeg blant annet påfyll av shampoo og dusjsåpe fra favorittmerket mitt, Natura Siberica. Jeg anbefaler virkelig deres volume shampoo-og balsam til alle som sliter med flatt, litt livløst hår. Dette er de eneste produktene som noen gang har gitt synlig volume til mitt flate, kjipe hår, og som jeg nå kjøper igjen og igjen. Perfekt nå rett før 17.mai 🌸

I tillegg fikk jeg påfyll av parfyme fra favorittmerket mitt, Zadig & Voltaire. I vinter hadde jeg parfymen deres “Girls Can Do Anything” som er en kald, lun og mer vinteraktig duft. “this Is Her!” passer bedre om våren, til 17.mai og fremover mot sommeren. Jeg er forelsket.

Leppestiften fra Elizabeth Arden har jeg brukt flere ganger tidligere og er helt fantastisk god. Den er nøytral i fargen (transparent), gir godt med fukt, og best av alt; har solfaktor 15 som beskytter leppene i hele sommer. Ingenting er verre enn solbrente, tørre lepper, right? I tillegg er den såå søt 🌸 Jeg bruker den hele tiden og har den alltid med meg i vesken.

Elizabeth Arden Eight Hour Lip Protectant Stick, med solfaktor 15, i fargen Neutral. HER.

Favoritt parfyme fra Zadig & Voltaire “This is her!” finner du HER.

Dette var altså fire av mine absolutt favorittprodukter til våren. Håper dere fant litt inspirasjon 🌸
Ha en nydelig torsdag, nå skal jeg opp av sengen og ut i sola en liten tur. Vi skrives senere!

2 kommentarer

2 thoughts on “Fire produkter til våren

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.