Hei dere! Wow, nå er det ei stund siden sist altså. Jeg har vært/er i eksamensbobla. Den siste tiden har blitt brukt på biblioteket, på skolen, med hodet i bøkene og hendene på tastaturet. Hjemmeeksamen. I dag leverer jeg det jeg har jobbet med den siste måneden, og wow for en deilig følelse. Mestringsfølelse. Jeg savner å skrive her på bloggen, produserer innhold, ta bilder og dele mine tanker og meninger med dere. Det er noe av det gøyeste jeg gjør i løpet av en dag. Det gir meg energi og mestringsfølelse i hverdagen. Det skal jeg sette av litt tid til nå. Allerede på onsdag starter vi med nytt fag på skolen, og 2 nye eksamener står for tur. Siste faget før sommerferie. Hvor sjukt er det? Herreguuud så deilig!! Siste innspurt, fokus, prioritering. Wish me luck <3 Ha en nydelig mandag engler. Lots of love.

Ellers vil jeg bare minne om ukas podcast episode! Den er nå ute og kan høres på sånn ca alle plattformer. Søk opp “Real Vibes” og spill av på vei til jobb, på bussen, mens du rydder og vasker hjemme, på tur, what evz. I ukas episode snakker vi om påskeferien som gikk. Vi har vært på fjellet og har litt ulike opplevelser rundt familietid. Tiffany har opplevd rasisme, og våre meninger om dette kommer ganske så tydelig frem. Håper dere liker episoden, deler, abonnerer og tagger oss på instagram hvis dere hører på. Det liker vi!!


Podden vår kan du høre på Spotify eller i iTunes (direkte link).


0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.