Last Updated:

Dagens plan:

Categories Hverdagen

Dere vet når det har gått i ett over en litt for lang periode, og du endelig er ferdig med noe du har brukt alle døgnets timer på? Også sitter du der, med all tid i verden, uten å helt vite hvor du skal gjøre av deg? Ja. Luksusproblem? I guess.

I dag måtte jeg rett og slett sette opp en liten plan. Leiligheten ser ikke ut, jeg har ingen rene klær, kjøleskapet er så og si tomt, og klesskapet er et eneste stort kaos. Og når alt rundt meg er kaos, blir hodet kaos. Så i dag skal jeg rydde opp (både i hodet og leilighet). Det blir deilig. Kanskje jeg til og med skal dra å kjøpe litt blomster? Som en slags gulrot og gevinst når jeg omsider blir ferdig? Men først må jeg kanskje sette i gang.. Guud så kjedelig det er å rydde egentlig. Jaja, digg etterpå da. Deilig å ha det rent til ny måned, eller hva? Tenk at det er Mai i morgen. Vår. Gud så digg. Men nå utsetter jeg. Let`s go. Ha en fin tirsdag mine venner. Bruk den på noe som gir dere gode følelser 🌼

Q: Hva skal du bruke tirsdagen på?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.