🌿 Jeg har fått en ny hang-up. Love Island Sverige, folkens. Altså FOR en opptur. Jeg sier bare; alt av reality er bedre på svensk. Livet virker generelt bedre på svensk. Jepp, jeg tok nettopp meg selv i å romantisere Sverige kun basert på Love Island og Wahlgrens Verden. Jaja sånn er jeg. Norske Love Island var jo virkelig et sorgens kapittel, men dette er seriøst noe helt annet. Jeg er allerede halvveis i sesongen og klarer nesten ikke legge det i fra meg. Det er så bra!! Men altså, jeg blir så himla følelsesmessig engasjert, jeg tror ikke dere forstår!! Alt jeg tenker på om dagen er hvordan i alle dager jeg skal få til å gifte meg med Mathias (se og forstå). Ok takk for meg.

🌿 Okei her kommer en veldig spesifikk og selvsentrert tanke; hva gjør man når bankkortet er utløpt og banken har glemt å sende nytt? Ja det har skjedd. Jeg ringte banken på morgenen i dag og mannen i telefonen bare “ja men da sender vi deg nytt, så har du det i løpet av ei uke”. Ehm ja, og hva gjør jeg så i mellomtiden? Hvordan skal jeg handle mat for eksempel? “Nei, det får du ikke gjort”. Okei, så jeg må være uten kort i over ei uke? “Ja, med mindre du har banken din i Oslo og kan ta ut penger der”. Nei det har jeg ikke fuck you hade. Så det er status. Jækla gøy, eller hva? Banken min har altså “glemt” å sende meg nytt kort i posten før utløpsdato, og nå sitter jeg her og kan verken bruke vips, paypal, kort eller nettbank. Jeg må altså få mamma til å vipse penger til ei venninne, så hun kan ta ut og gi meg kontanter. Er det bare meg eller er dette herved tidenes dårligste løsning..?? Burde det ikke gått an å utsette utløpsdato hvis det skulle skje noe galt?? Snakkes folkens, reiser tilbake til 1700-tallet for ei uke jeg da.

🌿 Okei hvor fine er skoene jeg har på meg på bildene?? Perfeksjon. Litt skeptisk var jeg likevel da jeg dro dem på meg i går, for så å gå rundt i botanisk hage hele dagen. Gnagsår i nye sko er det værste som finnes. Men vet dere hva? Dette er seriøst de beste skoene jeg har gått i på lenge. Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt! God demping, behagelige på foten, og selvfølgelig dritkule. Forelsket. Du finner dem her (direkte link)

🌿 Jeg tror jeg er avhengig av solbriller. For realz. Hvis jeg måtte velge mellom å sminke meg resten av livet, eller gå med solbriller hver dag, hadde jeg valgt solbriller hver dag. Hva hadde dere valgt? Ikke at det noen gang kommer til å bli en problemstilling, but still, ganske enkelt valg spør du meg. Jeg er veldig dårlig på øyekontakt, elsker å kunne gjemme meg litt, så solbriller hadde jeg faktisk ikke klart meg uten. En aldri så liten funfact der altså.

🌿 Jeg vil tilbake bli ordentlig blondine igjen. Jeg vil ha tilbake mitt gamle hår!! Sitter å vurderer helbleiking, selv hvor ødeleggende jeg vet det er. Det lyse sommerhåret mitt forsvinner alltid litt om høsten og vinteren. Jeg føler meg sånn all over ganske fargeløs og grå om dagen, og kunne virkelig trengt en liten oppfriskning. Det er alltid litt sånn i eksamensperioden, og når det går fra vinter til vår. Alt rundt blir vakkert, fargerikt og pent- mens jeg, jeg ser ut som en isbjørn som nettopp har våknet fra dvale. Ufresh, matt, grå og tørr. Okei ille er det ikke. Men jeg tror flere kjenner seg igjen i følelsen man har i kroppen etter en lang, kald vinter i “hi”. Shit som jeg gleder meg til sommer, sol, glow og saltvannshår. La det komme fort som f.

#nouwoutfit

4 kommentarer

4 thoughts on “5 små tanker

  1. Så morro å lese, er helt enig med deg at svenske serier er bedre enn norske. Jeg elsker joo å høre svens i tillegg, syns det er så fint språk

  2. Så morro å lese, er helt enig med deg at svenske serier er bedre enn norske. Jeg elsker joo å høre svens i tillegg, syns det er så fint språk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.