Last Updated:

Årets chunky sneakers

Categories Innkjøp, Mote, Mote og skjønnhet

Innlegg i samarbeid med Sportmann.no
/inneholder sponsede produkter.

Altså hvor perfekte er ikke disse skolene? Jeg vet jeg nevnte dem i gårsdagens innlegg, men vil likevel vise dere litt nærmere. Mine nye favoritt sneakers. Skoene er fra Asfvlt og kan kjøpes på Sportmann.no. Jeg elsker den litt vintage looken, passformen og hvordan den sitter på foten. Jeg er en person som går mye. Det skal ganske mye til før jeg tar buss eller trikk. Jeg liker følelsen av å gå rundt i min egen verden, se på alt og alle rundt, høre på musikk eller podcast, og puste frisk luft. Da trenger jeg sko med god demping, for å ikke ødelegge beina mine. Jeg har slitt mye med beinhinnebetennelse og vondt i hælen, og det er noe skikkelig dritt.. Gode sko er definitivt min redning i hverdagen. Gleder meg allerede til å bruke dem i sommer, både til litt finere bruk, hverdags og fest. Hva synes dere? Er de ikke fiiine?

Du finner skoene HER i 3 ulike farger. Du får også med et par ekstra lisser, som du ser på bildene over. Jeg byttet til hvite, da jeg liker det litt mer klassisk. Årets chunky sneakers er altså i boks. God helg, engler

4 kommentarer

4 thoughts on “Årets chunky sneakers

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.