🌾
Hei engler
. Det ble stille fra meg her i går, mest fordi jeg ikke vil skrive bare for å skrive. Jeg hadde tidlig forelesning, dro en tur på trening, møtte ei venninne for litt mys i sola, og brukte kvelden på og fikse å rydde litt ting her hjemme. I dag skal jeg vaske leiligheten til besøk i helga (for wow det ser virkelig ikke ut her atm!!) og jobbe med eksamen. I går leverte jeg siste del av arbeidskravet jeg har jobbet med en god stund (wohooo), så nå er det bare eksamen igjen. Påskeferien 2019 går altså til eksamensjobbing, heldigvis i godt selskap hjemme på sørlandet, på hytta og med masse kos og pauser. Hei hvor det går, men gud så mye jeg lærer på kort tid. Stress, gøy og veldig meg. SÅ deilig og endelig slippe å tvile på studiet.

Men først; 6 små tips på en ellers fin torsdag.


Favoritt klesmerke: Missguided
… Du finner det på Nelly, Missguided sin egen nettside, Zalando osv. SÅ mye fint, SÅ min stil, SÅ mye inspirasjon. Elsker elsker elsker det merket.

Favoritt blogg: Alicestenlof.com
… Svensk blogger, podcaster og youtuber. Digger den dama, alt hun gjør og står for.

Favoritt sang: Molly Sandèn – Sand
… Så nær, sår, fin og naken. Også er den på svensk!

Favoritt podcast episode: Alice & Bianca, episode 21: NU JÆVLAR SNACKAR VI TANTRA.
… Jenter, denne MÅ dere høre. Sjuke greier, jeg dør.

Favoritt mat-inspirasjon: @Juliesmatblogg
… Juliesmatblogg, både på instagram og blogg. Elsker viben i innleggene hennes, masse deilige oppskrifter og inspirasjon til god mat for kropp og sjel. verdt å sjekke ut.

Favoritt farge: Beige
… Kanskje ingen stor overaskelse? Jeg har falt for kombinasjonen mellom beige og hvit, og svart og beige.


ANTREKK:

Jakke fra River Island – Genser fra Gina Tricot – Sko fra Missguided – Jeans fra Dr.Denim – Sunnies fra H&M

#nouwoutfit

2 kommentarer

2 thoughts on “6 små tips på en torsdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.