Last Updated:

Helga, ny uke & podd

Categories Blogg

Heii mine fine venner og familie (dere er så gode, tusen millioner trillioner billioner takk for at dere leser bloggen min <3)
Okei dere, Jeg har hatt en SÅ fin helg. Det er påske og ferie for mange. Kanskje noen av dere allerede har reist til fjells? For min del tjuvstartet jeg påskeferien med besøk fra sørlandet i helgen. Jeg skulle egentlig reist hjem på påskeferie i morgen, men på grunn av eksamen er jeg nødt til å bli i Oslo et par dager ekstra.. Litt kjipt, men sånn er det. Jeg er som sagt midt i hjemmeeksamen, og kan ikke dra på hytta uten all informasjonen jeg trenger for å kunne jobbe med eksamen. Sånn er det bare- og nettopp derfor var det ekstra deilig med litt sørlands-input og avkobling akkurat nå som ting er litt stress og livet går på autopilot.

I tillegg har Oslo virkelig vist seg fra sin beste side de siste dagene. Det har vært strålende sol og deilig påskevær hele helgen, fra start til slutt. Vi har brukt dagene ute, på tur, i parken, tittet i butikker, spist god mat, gått tur på Sognsvann, slappet av, vært i Botanisk Hage, hygget og kost oss. Virkelig ei helg for hjertet, kropp og sjel.

I dag er det mandag, ny uke og mye som skal gjøres før jeg kan reise hjemover mot Kristiansand. Jeg oppdaterer dere med flere bilder fra helga og uka som kommer senere. Akkurat nå må jeg komme i gang med dagen! Håper dere lager dere en fin mandag.

Og by the way; ukas podcast episode er publisert!! Dere kan høre den HER (og husk å abonnere🖤)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.