Last Updated:

UKA SOM GIKK

Categories Blogg

UKAS HØYDEPUNKT:
1. At jeg fullførte ukesmålene jeg satte for meg selv.
2. At jeg gikk ut av komfortsonen på personlig plan og endte opp med mestringsfølelse.
3. Torsdagens tacokveld med bestevenninna.
4. Helga med sol, et par gode treningsøkter og kvalitetstid med bra mennesker.

 

UKAS NEDTUR:
Det tror jeg må være starten på uka som helt ærlig var litt dritt.. Som jeg fortalte dere, savner jeg hjemme veldig i perioder- noe som gjorde starten på denne uka litt vanskelig. Jeg savner familien min, Maia, venninnene mine og roen hjemme. Heldigvis er det ikke lenge til jeg skal hjem på en liten ferie, noe jeg gleder meg helt sjukt til.

UKAS ØYEBLIKK:
Definitivt turen til Sognsvann. Fredag var virkelig helt fantastisk fin og jeg koste meg skikkelig hele dagen. Sola gjorde godt. På et punkt, midt i skogen, helt alene, med sola midt i ansiktet, podd på øret og hvit snø så langt øyet kan se, smilte jeg til meg selv og tenkte “dette er meningen med livet, dette gjør meg lykkelig, nå har jeg det fint”. Definitivt ukas fineste øyeblikk.

UKAS BESTE SMAK:
Indisk tandoori-kyllingsuppe med nanbrød alà bestevenninna AKA Adine. Gårsdagens søndagsmiddag og seriøst den beste kyllingsuppen som finnes! Jeg har lagt ut oppskrift HER om dere vil teste den ut. Den ER så god, jeg lover dere!

UKAS MAT-TIPS:
Soya-yoghurt fra Alpro med ekstra protein. Du får den på Coop Extra og jeg bruker den seriøst til ALT. Som dressing i salater og til middag, til kveldskos med bær, banan, frø og nøtter, i smoothie, på brødskiva, you name it. Jeg spiser veldig mye melkeprodukter noe jeg tror har begynt å gi litt uslag på huden min i det siste. Nå prøver jeg derfor å bytte litt av det ut med soya for en periode, bare for å se om det utgjør en forskjell. En superfin vegansk variant til kesam, cottage cheese og diverse proteinpuddinger.

UKAS SPOTIFY FAVORITT:
Ava Max- Not Your Barbie Girl (gir tidenes treningsboost, jeg lover!!).

UKAS FAVORITT TRENINGSØVELSE:
Rygghev for bakside rumpe og lår. Dette er en øvelse jeg kjørte mye før, men har forelsket meg i på nytt de siste ukene. Jeg synes den tar dritgodt på muskulaturen, og gjør meg ordentlig støl i rompa. Og det liker vi, eller hva? Søk den opp på youtube og prøv den ut neste gang du er på trening!

UKAS GLEDINGS:
Vinterferie!! Jepp jeg er så heldig å ha vinterferie neste uke, og reiser derfor hjem til sørlandet (hehehe what a surprise) for å være med familien på hytta, forhåpentligvis møte noen venninner og jobbe en del med skole. Det blir ei uke med selvstudie, skiturer, kos og ro. Dette har definitivt vært motivasjonen for uka som gikk, og kommer definitivt til å brukes som motivasjon denne uka også. Jeg klarer nesten ikke vente!!

UKAS TANKE:
Hvor mange fine, inspirerende og gode mennsker jeg har rundt meg. Jeg føler virkelig jeg har vunnet i lotto når det kommer til mennesker i livet. Jeg er bare så stolt over alt venninnene mine får til om dagen! Så unike, og med hver sine interesser og egenskaper. Nei shit altså, de inspirerer meg så sjukt.

AKKURAT NÅ:
Jeg kom nettopp inn fra en liten te-date med ei venninne. Nå er jeg ganske sliten, for denne dagen har vært LANG! Planen for kvelden er å kose meg med mat, Farmen- for så å legge meg tidlig. Jeg har ei hektisk uke i vente med mye på agendaen, så her gjelder det å få nok søvn for å holde følge. I morgen skal jeg i rettsak med skolen og da vil jeg gjerne være våken og opplagt. Derfor sier jeg; natta babes, vi blogges!

 

3 kommentarer

3 thoughts on “UKA SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.