Hey you 💗

Altså jeg beklager for rævva oppdateringen her den siste uka, men dagene går seriøst i ett. Det har vært så insane mye å gjøre, både på skolen og i livet generelt denne uka atte hjelp! Jeg reiser som sagt hjem til sørlandet allerede på fredag, og vil gjerne få unnagjort så mye som mulig før jeg drar så i guess thats why. Jeg lover bedre content når jeg får roet ned ett par hakk og skal selvfølgelig ta dere med hjem på vinterferie. Kanskje jeg skal vlogge litt hjemme i Kristiansand også..? Hadde det vært gøy? Gjerne legg igjen en kommentar under hvis det er noe dere ønsker.

Men i dag er det endelig fredag og siste innspurt på alt av gjøremål. Jeg starter dagen på sykehuset for å ta noen prøver, før jeg skal videre på ukas siste forelesning, hjem å pakke, vaske litt, holde en visning på rommet, møte ei venninne, for SÅ å sette meg på bussen hjem til Kristiansand. Fy i grisen så deilig det skal bli. Kommer garantert til å sovne hahah.

Ei hektisk uke, men som heldigvis har vært fylt med mye gøy også. Jeg har virkelig kjent på det med å trives i egen hverdag. Jeg blir glad av å endelig ha funnet et studie jeg trives på, inspirert av alle menneskene jeg møter hver dag, har en god følelse inni meg når det kommer til jobb og fremtid, føler meg flink og føler mestring. Jeg har det absolutt best med meg selv når jeg har mye å gjøre, det har jeg i hvert fall funnet ut de siste ukene. Flere som er sånn?

Men nå må jeg komme meg opp av senga å løpe til bussen. Ha en njuuuudelig fredag venner, vi bloggeees på sørlandet.

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.