✨ God morgen fra sørlandet 
✨ 

Endelig hjemme. Det er vinterferie!! Jeg kom hjem sent i går kveld, la meg rett i senga og sov til jeg våknet i dag morges. Fra puls til hvilepuls. Det er sånn det føles å reise fra Oslo og hjem. Jeg liker Oslo også altså! Livet jeg har der er spennende, menneskene er SÅ bra og jeg lærer mer om meg selv enn noe annet sted. Jeg trenger Oslo. Like mye som jeg trenger en pause fra Oslo. Variasjon er fint. Det beste fra begge verdner som Hanna Montana ville sagt. En liten 00`s referanse der altså. Nå har jeg nettopp spist frokost med familien. Lange timer med Maia på fanget og kaffekoppen i hånda. Lørdagslykke på sitt absolutt beste.

Vi reiser på hytta i dag. Mitt favorittsted nr. 2 i hele verden. Vigebo kommer på første plass. Planen er å slappe av. Hyttekos for meg betyr ro, fjellluft, spillkveld, god mat, fyr i peisen, skitur, bål ute, bensin ala sjokolade og røde roser i kinnene. Jeg tar med meg pensum og skal jobbe litt med skole også. Det gjør meg ingenting i slike omgivelser. På hytta går alt fint. Jeg skal oppdatere dere! Lag dere en fin lørdag og nyt helga, venner <3



Q: Hva skal du i helga? Har du vinterferie?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.