Last Updated:

Uka som gikk

Categories Blogg, Hverdagen

UKAS HØYDEPUNKT:
Det tror jeg faktisk må være den gode følelsen jeg har hatt på skolen denne uka. Jeg falt som sagt litt ut etter jul, men tok tak i ting og føler nå jeg er på rett vei igjen. Jeg er faktisk ganske stolt av meg selv! Neste uke er det eksamen, som nå ikke stresser meg like mye det ville gjort for bare to uker siden. Det handler om å ta ansvar for seg selv, selv hvor fristende det kjennes å bare gi opp. Den enkleste løsningen er ikke alltid den beste, og det fikk jeg virkelig bevist for meg selv denne uka. En god følelse, et fint høydepunkt. 🙌🏻

 

UKAS NEDTUR:
Virus i kroppen, sår hals, hoste og feber, def ukas nedtur. Jeg hater å være syk og selvfølgelig blir jeg syk den uka jeg endelig skulle starte å trene litt styrke igjen. Hvorfor er det alltid sånn..? Heldigvis føler jeg meg bedre nå og gleder meg allerede til å få inn et par treningsøkter den kommende uka. Ingenting er som følelsen av og gå inn på Sats å bruke kroppen. Eller jo forresten- følelsen av mestring etterpå. DEN er unik.  👎🏻

 

UKAS SURPRISE:
Podcast!! Hallo hvor sjukt gøy er ikke det?? Vi er så gira, dere aner ikke. Vi har allerede spilt inn et par starter-episoder som jeg tror blir veldig bra. Jeg håper jo selvfølgelig dere vil høre på oss da‼️

 

UKAS GLADTANKE:
Det har mange glade tanker denne uka! Jeg har virkelig hatt ei veldig fin uke, til tross for at jeg har vært litt syk. Jeg har tenkt på hvor mye jeg gleder meg til besøk av familien neste helg. Jeg har tenkt på hvordan jeg tar ansvar for meg selv og jobber hardt for å ha det fint i hverdagen. Jeg har tenkt på hvor deilig det føles å endelig studere noe jeg trives med og faktisk ser for meg en fremtidig jobb innen. Jeg har gitt meg selv rom for å slappe av. Jeg har endelig kjent på endorfiner og treningsglede igjen (noe jeg vet er mye av grunnen til hvorfor uka har vært så fin). Jeg har endelig vært på besøk hos familien min i Drammen igjen. Jeg har blitt kjent med nye, fine mennesker- men har også savnet vennene mine hjemme. Jeg er heldig som har noen å savne. Jeg har jobbet mye med bloggen, men kun fordi jeg har villet det! Jeg tror dere merker det. Tar jeg feil..? Jeg har fått et par fine meldinger og kommentarer denne uka som virkelig har gjort meg glad.
Jeg har hatt mange fine tanker denne uka. Jeg klarer faktisk ikke velge èn. 💭

UKAS BESTE SMAK:
Helt klart burgeren jeg fikk servert hos kusinen min i går. Den beste burgeren jeg har smakt på lenge, med søtpotetfries (som jeg jo elsker) ved siden av. Gud så digg. 🍔 

 

UKAS MAT HANG`UP:
Appelsin. Altså dere aner ikke, denne uka- jeg har spist mye appelsin! Det halve kunne faktisk vært nok- men det er jo så himla godt!! I tillegg har jeg hatt skikkelig hang`up på en blanding av Cottage Cheese, proteinpuddingen fra Njie med smak av Chokladboll, mandler og blåbær. Altså den komboen!!! Fest i munn folkens, fest i munn. 🍊

 

UKAS IRRITASJON:
Havregrøteksplosjon i mikrobølgeovnen. De som vet, de vet. Snakk om dårlig start dagen` a! Da kan jeg love dere at denne frøkna sliter med og snu om humøret å “bare tenke positvt”. For hvordan i alle verdens dager kan man tenke positivt når dagen starter med å vaske klissete havregrøt ut av hele microbølgeovnen, kaste frokosten i søpla og begynne helt på nytt? Nei, jeg orker faktisk ikke tenke tanken en gang. Flere som føler den her eller? 🆘

MÅL NESTE UKE:
1. Jeg har eksamen neste uke, så å gjøre mitt beste på eksamen er absolutt første pri.
2. Få inn de treningsøktene jeg klarer som egentid/pause fra eksamensjobbing.
3. Ikke stresse, ta en ting av gangen, ha det litt fint hver dag.
4. Se frem til, og nyte helga med besøk av lillesøster og mamma. Hva passer vell bedre enn ei skikkelig jentehelg med god mat og kos etter første eksamen (forhåpentligvis) er levert? 💕

 

AKKURAT NÅ:
I skrivende stund sitter jeg hjemme i leiligheten og slapper av. Jeg sov lenge i dag, dro for å besøke ei venninne på jobb, var litt med henne, dro hjem for å rydde klart til visning, holdt to visinger på rommet- så nå går nok resten av kvelden til avslapning, kos, litt blogg og litt youtube. I morgen er det mandag, ny uke og bare èn dag til eksamensstart. Tida går så altfor fort! Jeg gleder meg allerede til å starte uka med ei treningsøkt i morgen, for det har jeg nemlig bestemt meg for å gjøre. Det blir deilig! Men nå skal jeg publissere dette innlegget og jobbe litt videre. Håper dere nyter søndagskvelden! Jeg er veldig glad i dere. Vi snakkeees 😘

 

 

I kveld kl.20.00 trekker jeg vinneren av giveawayen jeg har holdt i samarbeid med Fitstyle.no på min instagram!! Hvis du ennå ikke har deltatt, husk å gjøre det HER nå. Jo flere venner du tagger, jo større sjanse er det for å stikke av med premien. Og for de av dere som ikke vet hva premien er, er det en mix eske full av de nyeste proteinbarene til Barebells: Brownie, Apple Pie & Toffee 👏🏻 🍫 🤸🏼‍♀️


 

Q: Har du hatt en fin uke?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.