Last Updated:

Vi skal spille inn podcast!!

Categories Blogg, Tanker og meninger

Æææ jeg vet ikke hvor jeg skal starte. So freaking excited!! 👏🏻

For ja dere leste rett, meg og Tiffany (ei av mine beste venninner, som jeg har snakket en del om på bloggen før) skal altså startet podcast. Allerede i starten av februar kommer første episode ut, noe som jo faktisk begynner å nærme seg skremmende mye. Vi bestemte oss derfor for å dele nyheten her idag, før lanseringsdato. Bare fordi vi er så gira. Dere er altså de første som får vite dette! DET er gøy eller hva? Vi har jobbet med dette prosjektet siden før jul, og nå er det altså ute. Det er ganske sjukt å si.

Idèen om podcast kom egentlig kun fordi vi snakker om SÅ SJUKT mye bra hver gang vi henger sammen, og reflekterer mye. I tillegg har vi begge både vokst og lært en del om oss selv (og andre mennesker)  siden vi møttes for rundt 4 år siden- noe vi også ønsker å dele med dere. Det vi håper, er at flere kan kjenne seg igjen i våre tanker, refleksjoner og meninger om livet- og selvfølgelig le litt av alt det rare som popper opp underveis. For tro meg, latter er det aldri mangel på når meg og Tiffany henger sammen. Det tror jeg dere kommer til å legge merke til relativt fort heheh.

Dette er alt vi vil si foreløpig. Lanseringsdato, temaer og generell informasjon om podden kommer jeg tilbake til etter hvert. Det vi vet, er at første episode kommer i månedskifte januar-februar. Nå vet dere i hvert fall hva “prosjekt P” er, så håper vi bare dere gleder dere like mye som det vi gjør 😘

Vi blogges!


 

Q: Hva syntes du? Har du lyst til å høre på oss?

2 kommentarer

2 thoughts on “Vi skal spille inn podcast!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.