Last Updated:

Tilbake i Oslo.

Categories Blogg, Hverdagen

Det er så rart å tenke på at jeg- for 6-7 timer siden- gikk tur hjemme i skogen sammen med lillesøster..? Og nå er jeg i Oslo igjen. I kollektivet mitt, med varmluftsvifta på full guffe, klar for full dag med skole i morgen.

Jeg er tilbake og klar for hverdagen. Eller, jeg jobber fortatt med å bli helt klar. Jeg ligger å nikker på ca 80% nå, regner med de siste prosentene kommer med frokosten i morgen. Hverdagens lille høydepunkt. Kaffe og sjokoladegrøt i senga, med God Morgen Norge surrende på dataskjermen. Verdt minst 10%, om ikke mer. Morsomt at to så simple ting kan gjøre dagen verdifull. For ikke å glemme kveldsturene på Løkka, te hos bestevenninna, tacokveld og mestringsfølelse. For det må nevnes: man får ikke mye mestringsfølelse av å ligge på sofaen, fyre i peisen og spise ute. Eheh. Men det er koselig da, av og til.

Så vil jeg si takk. For denne fine fine ferien. For gud som jeg har kost meg! Jeg skal ikke snakke så mye mer om hvor nødvendig den har vært- for det tror jeg nesten er umulig å beskrive. Jeg forstod det ikke selv, før nå. Det er ikke bare lett å komme tilbake etter en så fin tid hjemme. Det må jeg ærlig innrømme. Men det skal gå. Jeg vet jo at det går! Plutselig er jeg inne i rutiner igjen, og hverdag flyter som før. Sånn er det alltid. Også har jeg mye fint å se frem til. Og mye fint å tenke tilbake på. Jeg er heldig altså. Takk.
Jula 2018, du har vært helt spesiell. 


Utpakking av bag ✔️
Dusj og vask av hår ✔️
Huske å skru på alarmen (!!!) ✔️
Kveldsmat & serie i senga  🔛 




Q: Hva synes du er det beste med din hverdag?

3 kommentarer

3 thoughts on “Tilbake i Oslo.

  1. Lykke til på skolen igjen, du fikser det glatt!
    Det beste med min hverdag må være familien min, vennene mine og kjæresten min! God mat og kos i hverdagen er også noe jeg verdsetter høyt 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.