☝🏻Jeg må anbefale dere Alpro`s mini-sjokomelk. Kjøper den litt for ofte på butikken om dagen, eheh. Bruker den også i kaffen på morgenen. Sykt god, nam!!

 

☝🏻 Life hack:  bruk vaselin eller leppepomade rundt neglene når du lakker med neglelakk. I hvert fall hvis du er som meg, og alltid kommer utenfor. Da fester ikke neglelakken seg like godt til huden, og du kan enkelt vaske bort etterpå. Smart hæ? Apropos vaselin! Her kommer det en liten bonus hack: smører du et tynt lag vaselin der du skal spraye parfymen din, sitter lukten lengre. Veldig smart om man skal på byen eller være borte en stund.

☝🏻 Hvis du er som meg og fryser deg i hjel fra typ november til mai, men som ikke er sånn veldig keen på å gå rundt som en vandrende isbjørn hele vinteren- gå til innkjøp av ull fra PierreRobert. Seriøst det beste jeg har gjort. Du får ikke bare kvalitet, du får ull som sitter fint under vanlige klær! Det holder på varmen, ikke er for tykt og voldsomt, og har god kvalitet. Strømpebuksene kommer også i tynn ull,  som kan brukes under bukser som slutter litt høyere oppe på ankelen (slik dem jeg har på over her for eksempel). Dere kan finne det HER. Sikkert mange som allerede bruker dette, men ville bare tipse om det likevel <3


☝🏻 På jakt etter enkle vegetaroppskrifter? Jeg bruker DENNE nettsiden hele tiden. Så utrolig mye godt, billig, enkelt og ikke minst sunt for kropp og sjel.


☝🏻 Jeg må nevne Pinterest. Igjen.  Jeg elsker å la meg inspirere på det store internettet. Søke meg frem til nye oppskrifter, søke opp treningsøkter og nye øvelser, lære nye ting, se på interiør, dømme meg bort til verdens vakreste land og steder, finne nye blogg-ideer, lære meg noe nytt, finne meg en ny hobby, hente inspirasjon til foto, redigering og tekst. You name it. Jeg tror faktisk Pinterest er den appen jeg bruker mest på telefonen min. Det er jo SÅ mye gøy. En stor inspirasjon i hverdagen min. Jeg anbefaler dere å bruke den i 2019. Jeg tror du kan lære mye- om deg selv og alt rundt.


☝🏻 Serietips for deg som ikke liker de “typiske” amerikanske seriene som alle andre liker (hehe, like me!) og som får deg til å le: Vita & Wanda på NRK. Sesong 2 kom vell ut i høst tror jeg..? Men jeg så hele sesongen i går kveld. Haha gud for noen rare og morsomme jenter. På en god måte ofc. En serie som får meg til å ta livet et lite hakk mindre seriøst. Det er godt for sjela.


☝🏻Det er 30% på YT-produkter på Coop Extra at the moment!! Løp å kjøp, hehe. Jeg hamstret inn YT-protein Sjokolade, som jeg spiser med vaniljeyoghurt, havregryn og bær nesten hver eneste kveld.  Sjukt digg!!


☝🏻Lyst på en ny bok å lese i vinter? Jeg anbefaler Gunnhild Stordalen- Det store bildet. Sjukt inspirerende dame, enkel og godt skrevet, og helt sjukt lærerik. At matindustrien kan gjøre en SÅ stor endring for oss mennesker, kroppen vår, miljøet og jordkloden generelt, hadde jeg aldri trodd. En bok alle bør lese.

 

☝🏻Hvis du er en av dem som enda ikke har smakt havremelk, soyamelk eller mandelmelk i kaffe og te- please do. Det er en ny verden. Jeg lover deg. Jeg drikker det akkurat nå faktisk, mens jeg skriver her. Karamell-te med havremelk. Perfekt for en kald kropp som min, nå om vinteren.

 

 ☝🏻Havregrøt med en blanding av kardemomme og kanel i smaker helt fantastisk. Spesielt hvis du topper med kokosflak, mandler eller peanøttsmør og litt sukrin. Spiste det seriøst til frokost hver dag før jul.

 


Q: Hva er ditt beste tips om dagen?

4 kommentarer

4 thoughts on “10 små tips

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.