Last Updated:

#Selflovemonday2

Categories Selflovemonday

God morgen! Da var søren meg helga over og ny uke står for tur. Jeg er faktisk skikkelig motivert for denne uka! Jeg vet ikke hva det er,  jeg har bare en god følelse på at den blir veldig bra! Det er deilig. Jeg har en liten mistanke om at det kan ha noe å gjøre med gårsdagen. Joda, denne jenta sov altså 13 timer i går (altså hvem er du Marie?), stod opp for og rydde å vaske rommet klart for visning, dro en tur på treningssenteret (noe jeg ikke har gjort på nesten tre måneder), kjente på treningsglede igjen, snakket med lillesøster i telefonen og la meg til å sove. I dag føler jeg meg bare SÅ uthvilt og tilstedet! En skikkelig fin start på uka, spesielt med tanke på hvor hektisk den blir.

Jeg har en del på agendaen, både med tanke på skole, eksamensforberedelser (jepp frøkna skal ha eksamen igjen allerede neste uke!!!) og diverse andre planer og gjøremål. Jeg skal faktisk sette meg ned nå å skrive en plan for uka. Her skal jeg plotte inn et par økter med fysisk aktivitet i en eller annen form, venninnetid, forelesninger, skoleoppgaver og studietid, måltider og alenetid for avslapning. Men først skal jeg vaske klær… Haha what a start.

Under her har jeg lagt ved ukas #selflovemonday utfordring- legg gjerne igjen en kommentar om du tar den 💕 Bildene er fra lørdagens tur rundt Sognsvann med ei venninne. Hvor vakkert?? Åh jeg gleder meg allerede til påskeferie på hytta jeg. Men først: fiiin mandag, mine venner!


#Selflovemonday2: 
Skriv ned 7 ting som gjør deg skikkelig glad, og bestem deg for å gjennomføre en ting hver dag hele uka. 
Spør deg selv nå: Hvilke ting får meg til å smile, le og ha det ordentlig fint?
Skriv ned nå: Hva, hvor, når (eventuelt med hvem/alene). Vær så konkret du kan! 
You go! 👊🏻




Q: Tar du utfordringen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.