// Innlegg i samarbeid med FuelBox.no

HEY ANGELS 💛

Husker dere Fuelbox? Rundt juletider i fjor publiserte jeg et innlegg hvor jeg fortalte dere om denne unike, meningsfulle og givende lille boksen. Innlegget kan dere lese HER . Og gud så mye positiv respons jeg fikk! Det var tydeligvis flere enn meg som falt pladask for en juletid med mindre skjerm-tid, mer tid med dem du er glad i, og med Fuelbox på bordet. Og jeg kan ærlig fortelle dere at denne boksen ble godt brukt hjemme hos oss i jula! Vi hadde mange fine kvelder, uten TV, telefoner og andre forstyrrelser, hvor vi kun brukte kortene fra FuelBox. Vi endte ofte opp med timelange samtaler om ting vi aldri har snakket om som familie før, noe som bare var skikkelig skikkelig fint. Jeg er SÅ takknemlig for alt denne lille boksen gir altså.


Nå er det snart påskeferie og mange reiser på hyttetur med familie eller venner. For andre blir det kanskje by-påske, jobb eller rolige kvelder hjemme. Jeg skal en tur på fjellet med familien og gleder meg allerede til ei uke med skiturer, påskesjokolade, familietid, påske-krim på tv, forhåpentligvis sol og bare masse kos. Påskeferie er digg uansett hvor du befinner deg, tenker jeg!

I anledning påskeferien, har jeg vært så heldig å få dele ut en valgfri Fuel Box til èn heldig vinner. Du velger selv hvilken box du vil ha, og alt du trenger å gjøre er å følge konkurransereglene under DETTE bildet (direkte link).

LYKKE TIL 🐣

Du kan lese mer om Fuel Box HER og finne boksen som passer for deg og ditt liv.

Q: Har du prøvd FuelBox før?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.