Last Updated:

En liten oppdatering

Categories Hverdagen, Mote, Tanker og meninger

God morgen venner. Klokka er 08:31, frokost-tv surrer og går i bakgrunnen, jeg drikker kaffe, planlegger og forbereder meg på onsdagen. Jeg har forelesning, skal jobbe med en innlevering og prøve å komme meg på trening. Det er stort sett hva dagene går til nå. Vi blir såvidt ferdig med èn oppgave før vi får en ny en. Foreløpig henger jeg med, og det har jeg planer om å fortsette med også. Planen er å få unnagjort så mye som mulig før påske. Hele påskeferien har jeg nemlig hjemmeeksamen, så selv om jeg planlegger å reise hjem, må jeg jobbe mye. Men sånn er livet som student. Jeg elsker studiet, misforstå meg rett. Det er bare veldig mye å holde kontroll på. Ting som krever prioritering, mye tid, energi og tilstedeværelse. Og det er ikke alltid like lett, når livet skjer utenfor skolens fire vegger også. Jeg skal klare det. Jeg må bare gi slipp på den dårlige samvittigheten for alt og alle rundt. Dette gjør jeg for meg selv.

🌿


En liten oppdatering;
Jeg har byttet bloggplattform. Som noen av dere kanskje har lagt merke til, har jeg begynt å blogg på Nouw igjen. Dette gjorde jeg rett og slett fordi det gir meg mer igjen for arbeidet jeg legger ned i bloggen. Jeg tror dere kommer til å legge merke til det etter hvert. Jeg skal selvfølgelig fortelle dere mer når alt er mer klart. Jeg er i hvert fall super fornøyd og elsker alt med Nouw, både innad og utad. Innlegg og bilder fra den gamle bloggen min kommer også over etter hvert, flinke folk jobber hardt med saken- til dere som liker å lese igjennom kategorier, finne gamle oppskrifter, treningsøkter, og innlegg jeg har skrevet før. Så vet dere det!

Men nå må jeg løpe. Håper dere får en superfin onsdag! Sett deg selv først, jobb hardt, kom deg ut i bevegelse og fyll kroppen din med energi, glede, positive mennesker og ro. Love u

4 kommentarer

4 thoughts on “En liten oppdatering

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.