Last Updated:

Nye produkter, ny hudpleierutine

Categories Skjønnhet

Reklame | Luxplus.no

Det er søndag, dagen for ro. Egentid, kanskje en liten treningsøkt, familiebesøk, en tur ute, en lang varm dusj, eller kanskje til og med et deilig bad i badekaret. Om du er en av de heldige med badekar selvfølgelig. Gjett om jeg skal ha badekar i min fremtidige leilighet da! Jeg gleder meg allerede. Søndag er uansett en fin dag. Og hvis ikke du er enig, kan du gjøre den fin. Min perfekte søndag? Sove til jeg våkner, kose meg med frokost og kaffe i senga, stå opp, sette på litt motiverende musikk, rydde og vaske rommet, skifte på sengen, vaske klær, dra på meg freshe treningsklær, stelle meg litt og føle meg bra, dra på trening, hjem og dusje, lage meg en digg lunsj, møte ei venninne for en kaffe, en liten tur og fine samtaler, hjem igjen, rense ansiktet, bruke litt ekstra god tid på hudpleien, gjerne bruke en god skrubb og ta på en ansiktsmaske, før jeg legger meg i senga, lager meg noe digg mat, og ser på serie til jeg sovner. Dette er min måte å forberede kropp og sinn på ei ny og hektisk uke. Søndager som dette gir meg energi, og gjør at jeg våkner opp med en god følelse mandag morgen. Så deilig.

 



Hudpleierutinen min forandrer seg i perioder, og den siste tiden har jeg gått over til Clinique. Jeg er veldig fornøyd med produktene og tenkte derfor å dele dem med dere idag. Produktene er sponset av Luxplus men er valgt ut helt selv! Dette er altså mine personlige meninger, og ikke noe jeg får betalt for å skrive. Jeg bruker faktisk disse produktene hver eneste dag, både til å fjerne sminken, skrubbe huden og eksfoliere (fjerne døde hudceller). Jeg merker allerede stor forskjell, og gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg videre. Og jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert!

 

 

1. Clinique Liquid Facial Soap Liquid Facial Soap er utviklet av hudleger. Den renser huden og mykgjør de døde hudcellene. Forbereder huden på Clarifying Lotions eksfolierende virkning. Brukes to ganger om dagen, morgen og kveld. Renser skånsomt uten å tørke ut huden. Brukes på en ren, makeupfri hud. Skum opp og massér inn i huden. Skylles av med vann og fortsetter med trinn to. Kan kjøpes HER

 

2. Clinique Anti-Blemish Solutions Clarifying lotion Dette er en mild, antibakteriell formel som eksfolierer huden og fjerner overflødig olje som kan føre til urenheter. Renser porene og matter ned huden. Roer ned synlig rødhet og irritasjon. Brukes to ganger om dagen etter rensing med Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam. Snu flasken slik at det fine pudder nederst i flasken fordeles, snu flaksen på en tørr bomullspads og stryk lett over ansiktet. Unngå øyepartie. Jeg bruker denne de dagene jeg ikke bruker skrubben i trinn tre! Kan kjøpes HER

 

3. Clinique Exfoliating Scrub Dette er en vannbasert peeling til fet hud. Den åpner porene, jevner ut linjer og forbereder huden så den lettere tar i mot fukt. Perfekt for meg som har ganske fet hud og sliter med å få sminken til å sitte. Etter å ha fjernet smiken med Liquid Facial Soap, fukter du huden enkelt med en klut og masserer skrubben sirkulært rundt i ansiktet med fingertuppene. Jeg bruker denne 3-4 ganger i uka og elsker hvor myk og deilig huden min føles etterpå. Du kan kjøpe skrubben HER

 


Ved bestilling via DENNE linken, får dere automatisk 10% avslag ved bestilling. Denne kampanjen varer frem til 22.02.19 kl. 23:55!
Dere kan lese mer om Luxplus i innlegget jeg har skrevet HER.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.