Last Updated:

Slik handler du billigere skjønnhetsprodukter

Categories Blogg

Reklame | Luxplus.no


Heii mine venner 💗
Jeg er hjemme fra hytta. I dag har jeg trent sammen med lillesøster, vært på besøk hos ei venninne, og nå er jeg hjemme for å slappe av resten av kvelden med familien, farmen og ro. Det absolutt beste med å være hjemme, å bruke tid med favorittmenneskene mine. Morgentimene gikk til å redigere vlogg, drikke kaffe, se frokost tv og klippe sammen en liten annonse-video til et samarbeid jeg har gledet meg til å fortelle dere om.

 


I samarbeid med Luxplus.no har vært så heldig å få plukke ut mine favorittprodukter, for å fortelle dere litt om hvordan deres nettside fungerer. Luxplus er altså en nettside som selger “vanlige” produkter til rabaterte priser. Du får altså hverdagsfavorittene dine billigere enn i vanlig butikk. Hvor smart er ikke det? Jeg tror de fleste av oss har et par forbruks-produkter som fort blir brukt opp, og kjøpt på nytt igjen og igjen og igjen. Da er Luxplus veldig smart! Som dere ser i videoen under her, plukket jeg ut både shampoo, balsam, sminkefjerner, ansiktsrens og de typiske forbruksvarene som sammen kan bli dyrt å kjøpe for for eksempel meg som student. Smart hæ? 

Hos Luxplus sparer du opp til 80% på over 700 luksusmerker. Det er også fri frakt og ingen toll. Luxplus er en medlemsklubb som vil si at du betaler 99 kr i mnd for å være medlem, for å handle billigere enn andre. Første måned er gratis og du kan stanse medlemskapet når du selv ønsker. Jeg har regnet på det, og med mitt forbruk av produkter, sparer jeg på å være medlem hos Luxplus. Det synes jeg er ganske kult!
Du får ALT av merker, hudpleieprodukter, hårpleie, sminke, tannpleie, til barn, menn, parfyme
you name it!

 

Husk å skru på Full HD ved å trykke på tannhjulet nede i høyre hjørnet. 


 

Q: Har du noen forbruks produkter når det

kommer til skjønnhet, sminke og velvære?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.