God morgen, Mandag. Hvem er klar for ny uke? Klokka er 06:50, jeg har nettopp våknet og skal straks komme meg på trening. Dagen skal brukes på lesesalen og da er det deilig med litt bevegelse først. I skrivende stund koser jeg meg med en kopp kaffe, frokost, God Morgen Norge, blogg og et par mandagstanker. Deilig med en rolig og god start på dagen, før verden våkner rundt meg. Nyt mandagen, fineste dere 💗




🌸 Jeg har eksamen til fredag! Årets andre eksamen. Denne uka kommer derfor til å bli brukt på å lese, og trene. Trening er min pause i eksamentiden og gjør så inderlig godt, både for hodet og kroppen etter en lang dag på rompa. Trening gir jo faktisk økt konsentrasjon, og det kjenner jeg ekstra godt til i eksamensperioden. Jeg gleder meg bare til å bli ferdig.. Motivasjonen er følelsen jeg forhåpentligvis kommer til å ha på fredag. Krysser fingrene for en bra leseuke med masse motivasjon, konsentrasjon og gode rutiner. Det skal jeg klare!


🌸 Denne helga har vært variert. Fredag var veldig bra, lørdag var dritt og søndag var perfekt. Haha PMS eller..? Dere vet de dagene ingenting frister, du har en dårlig følelse inni deg og alt du vil er å ligge i senga og ikke gjøre en dritt? Jepp, der har du min lørdag. Jeg våknet, og der stoppet det, kid of.. Jeg endte opp med å ligge i senga og se på Whalgrens Verden til rundt 17-ish, før jeg dro meg selv opp av senga og fant ut jeg måtte gjøre noe med livet mitt. Jeg dro på trening (fordi det var drittkaldt ute og alt jeg trengte var å ut å gå litt) og GIKK en rolig tur på mølla mens jeg snakket med lillesøster i telefonen. Etterpå dro jeg rett på butikken, kjøpte is, brus og sjokolade, og la meg tilbake i senga igjen. Og der lå jeg til jeg våknet på søndag. Hahah gud, what a day!! Jaja, sånn er det vell av og til. Man trenger vell de dagene også i blant. For ja, i går hadde jeg en SÅ fin søndag liksom! Jeg våknet til sol og kjente allerede før jeg så ut av vinduet, at dagen kom til å bli fin. Jeg dro på trening, gikk en tur ute i sola mens jeg snakket med familien på telefonen, lagde deilig lunsj, vasket klær, møtte ei venninne på kafè og la meg tidlig. Perfekt avslutning på helga, spør du meg. Helt utrolig hvor stor forskjell følelsen i kroppen kan gjøre på dagen altså!

 

 

🌸 Herregud, det er bare 9 dager til jeg flytter!!! Jeg har endelig fått bilder av leiligheten, og dere kan tro jeg gleder meg! Den er finere enn jeg trodde, i hvert fall til å være studentbolig. Jeg gleder meg til å vise dere. Alt dette styret med flytting igjen, er bare så sjukt verdt det denne gangen. Det føles bare så riktig og bra liksom.

 

🌸I ettermiddag skal jeg møte bestie igjen, AKA Tiffany. Hun har vært i London over ei uke, og jeg gleder meg SÅ til å se henne igjen og høre hvordan hun har hatt det. Også gleder jeg meg til vi endelig får publisert podcasten vår!

 

🌸 Det er så mange bra bloggere der ute som fortjener så sjukt mye mer oppmerksomhet enn det de får! Jeg er kanskje en bloggnerd, men jeg elsker å klikke meg rundt på de ulike platformene, finne nye blogger, bla igjennom, la meg inspirere og motivere. Det irriterer meg faktisk skikkelig at topplisten på blogg.no nesten er spikret i stein. Må man ha vært deltaker i reality eller posere naken for å komme seg opp på den lista? Hva skjedde med hardt arbeid? Hva med å gi folk en sjanse? Hjelpe hverandre opp og frem? Det høres kanskje ut som jeg tror jeg er verdens beste blogger og fortjener førsteplass, for det mener jeg absolutt ikke. Jeg er dritdårlig til å oppdatere i perioder og vet det krever MYE mer jobb å holde i gang en blogg (tro meg, jeg bruker titalls timer i uka på det lille jeg produserer av innhold!). Jeg mener bare at det finnes så mange skjulte skatter der ute! Så mange hardtarbeidende, flinke bloggere som ikke får den plassen de fortjener. Og det provoserer meg. Hardt arbeid bør vise resultater- også for dem som ikke ønsker å posere naken, vise magemuskler, drive clickbait eller delta i reality.


 

Q: Hva er dine planer for mandagen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.