Ny mandag, ny uke og nye muligheter for å bli ennå litt snillere med deg selv 👊🏻
Ny spalte, folkens! Jeg har tenkt å starte en liten self-love spalte, med en ny utfordring hver mandag. Rett og slett for å starte uka best mulig og innse hvor bra vi faktisk er, få orden på tankene og kartlegge litt for hva vi trenger for å føle oss best mulig i oss selv. Hver dag er en ny mulighet for å bli litt snillere med seg selv og alle rundt- og den muligheten synes jeg vi skal ta på alvor. Målet er å komme på rett vei så fort som mulig etter helga, for å unngå vonde tanker og dårlig samvittighet fra eventuelle utskeielser osv fra helga (som by the way er SJUKT nødvendig og HELT normalt. Dette blir en liten, overkommelig og enkel challenge- hvor målet er å få deg til å tenke og vurdere egne mål, ønsker, verdier og livskvalitet. La oss kalle det #selflovemonday. Flere enn meg som er gira? Jeg håper dere tar utfordringen, uansett om dere deler den med meg eller ikke. Jeg tror alle har godt av å se seg selv litt utenfra i blant, og det tror jeg denne utfordringen vil hjelpe til med. Tag ditt #selflovemonday øyeblikk på Instagram, eller bare gjør det for deg selv som et lite deg-prosjekt. Jeg gleder meg til å se hva dere gjør for å ha det fint med dere selv <3 Start i dag, i morgen, eller akkurat her og nå. Du har ingen tid å miste!



#Selflovemonday1:
 

Hvordan kan jeg sette av tid til meg selv denne uka?
Spør deg selv nå:  Er jeg en prioritering jeg vil sette av tid til denne uka? Hvis ja, hva får meg til å smile?
Skriv ned nå: hva, hvor, når (eventuelt med hvem/alene). Vær så konkret du kan!
You go 👊🏻



Q: Er du med? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.