Last Updated:

Livets helg

Categories Hverdagen

 💭  Sundayzz  💭

Wow, for ei helg..!! Jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg skal starte, for denne helga har vært alt annet enn normal (hilsen Olga på 87). For ja, vanligvis vil jeg faktisk beskrive meg selv som Olga- noe jeg trives svært godt som- og sannsynligvis kommer til å fortsette å være fremover også. Men denne helga tok Olga seg en time out og bytta ut gullrekka, peanøtter og ullstilongs med lek og morro, sørlandschips og hæla i taket. For denne helga skjedde virkelig alt på en gang. Fredag var det girlsnight med en haug av fine (single) jenter. Målet var rett og slett å feire det nye året, livet, kjærligheten og nye vennskap på kryss og tvers. En skikkelig fin kveld med noen av mine nærmeste venninner. Jeg tok det ganske rolig, men er likevel SÅ glad (og stolt av meg selv) for at jeg dro. Selvom jeg visste lørdagen kom til å bli laang den også. Det gjelder å spare på det kruttet man har tenker jeg! Spesielt når kroppen ikke er vandt med alkohol og lange netter. Okei da sier vi takk til deg Olga.

Lørdagen kom, og shitt may britt for en fest og en feiring av en gjeng!! Som de fleste sikkert har fått med seg, hadde vi julebord/nyttårsbord med snapchat-gjengen, Inspojentene. Ingen av oss kjente hverandre annet enn via sosiale medier, noe som jo egentlig kunne vært litt skummelt..? Men neida. For en blidere, skjønnere og mer energisk gjeng skal man lete lenge etter! Gud for noen fine jenter altså. Ble helt inspirert selv jeg! Gleder meg allerede til neste gang. Vi møttes for å spise først, før turen gikk videre hjem til Sine på vors. Her ble det både leker, bilder, push-ups, storytimes og twerking. Hahah gud jeg dør. Senere fortsatte festen på byen, men den historien tror jeg vi får ta en annen gang, haha! En helt herlig kveld altså. Shit som jeg koste meg.

vil jeg bare si en siste ting før jeg avslutter. Helger som dette er ikke like enkelt for alle mennesker å være med på. Det kan være mye å ta hensyn til, mange inntrykk og en følelse av å miste litt kontrollen. Det kreves at du er tilstede og ikke lar tankene ta overhånd og ødelegge muligheten for å skape gode minner. Du må gi f i dårlig samvittighet og rett og slett la deg selv få lov til å leve og ha det fint. For å være ærlig, er jeg en av dem som føler litt på noen av disse tingene. Men denne helga bestemte jeg meg for å si ja, bli med og prøve så godt jeg kunne. Målet var å utfordre meg selv og jobbe utenfor komfortsonen. Og for å være helt ærlig er jeg sinnsykt stolt av meg selv som i det hele tatt turte å prøve. Og med det, sier jeg gooood naaatt <3


 

Q: Hvordan har din helg vært? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.