Last Updated:

Husk på dette:

Categories Blogg, Hverdagen

Følg meg på BlogLovin`her

 

G O D  M O R G E N   F E B R U A R

Og jeg som trodde det var tid for vår. Hvordan kan man ta så feil, år etter år? I går kom snøen. Mer skuffet egentlig. Heldigvis har jeg evnen til å glede meg til ting- og det blir fokuset fremover nå. Jeg gleder meg til vår, sol, lette klær, varm luft, joggesko, grønn natur og bar bakke. Jeg gleder meg til å kunne gå turer uten å fryse, ta bilder av sollys, være ute i naturen, reise hjem til sørlandet, drikke kaffe ute, jeg gleder meg til sommerferie. Dere vet, alle de små tingene som gir meg liv. Ahh det kribler i magen. Men! Det handler om å ha det fint her og nå også. Være tilstede i øyeblikket, nyte nå`et. Husk at det du gjør idag er minner du skal tenke tilbake på i morgen. Hva vil du føle i morgen? Vil du være stolt av det selv? Vell, da vet du hva du må gjøre idag. 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.