Last Updated:

Update, Vixen & bilder fra telefonen

Categories Blogg

 

God mandag, venner! Her kommer en liten oppdatering fra frøken livet-løper-altfor-fort-for-meg. I går klikket jeg meg inn på min egen blogg, bare for å lese hva jeg tenkte de siste dagene før praksis. Jeg er i praksis foresten! Hehe. Derfor elendig oppdatering her. Jeg skrev: “fri og ferie er fint i perioder, men nå trenger jeg litt andre ting å tenke på. Litt utfordringer og mestringsfølelse”. Dette skrev jeg lørdagen før praksisstart. Og nå, fire uker senere, sitter jeg her da. Halvveis. Rart og fint på samme tid. Og jeg bekrefter: praksis, nye utfordringer og rutiner i hverdagen hjelper absolutt på søvn, mestringsfølelse og utvikling. For wow så langt utenfor komfortsonen jeg har vært. Ubehagelig? Absolutt. Dere aner ikke hvor mye jeg har måtte jobbe med meg selv disse ukene. Trenger jeg det? Absolutt. Dette er erfaring verd å ta med seg videre.


Praksis er viktig. Faktisk burde det etter min mening vært en del av alle studier! Fordi det krever noe av hele deg- ikke bare faglig, men også sosialt. Du blir kastet ut i ting du kanskje ikke ville turt ellers, som fører deg ut av komfortsonen, hvor du utvikler deg. Og uansett hvordan det går, lærer du noe! Den tanken har jeg prøvd å ta med meg inn i praksis. Fordi jeg må utfordre meg for å utvikle meg, for å kunne bli en bedre versjon av meg selv. Sånn er det bare, uavhengig av hvor ukomfortabelt det måtte være.  

 


God morgen, søndag. Kaffe, kos og lys i vinduskarm // Meg, igjen // Kun jeg som fortsatt leser fysiske magasiner? // Ny genser og kosebukse fra Bubbleroom //  Besties som nyter sol og årets første vår dag! // Meg igjen gitt! Herregud..

 

 

Morgenstund med Carrie // En nydelig dag i Oslo, som ofc må nytes med en aldri så liten tur ut // På vei hjem fra et eller annet, livet skjer rundt meg og jeg lever fortsatt inne i mitt eget hodet. Litt unødvendig når jeg tenker meg om // God kaffe, fin samtale // Fornøyd Mary etter ei god treningsøkt. Fordi det typ aldri skjer lengre.. // Ja til mer av dette!! Takk for boost, Fresh, dette gjorde dagen min. 

 

 

Fra en liten haul på instagram i samarbeid med Bubbleroom. Fikk masse tilbakemeldinger, noe som var veldig gøy // Kveldstur med telefonsamtale, podcast og musikk i ørene. Jeg lever for turer som dette, det gir meg liv og glede // En liten tur på trening, som faktisk gikk over all forventning // Meg-tid, kaffe og podcast hjemme // Random bilde på vei ut av treningssenteret, ca 5 min etter jeg kom. Drittdag, drittøkt, drittsenter. Haha #positiv men sånn er det av og til // Trolig en av de fineste kveldene denne måneden. 

 


På vei ut døra for å møte ei venninne på kafè // Verdens beste ansiksolje som jeg blander inn i hudkremen min om vinteren. Anbefales!! // Emil og Silas deler ut pris // Sushi og venninnetid //  Lørdagsmys <3 // Spent stemning, mye folk, klar for show // Meg før Vixen. Drit nervøs, stressa og livredd. Etter å ha ombestemt meg ti-tusen ganger, dro jeg. Stolt.

 


 

Grunnet praksis var jeg i år så heldig å få være med på selveste Vixen Awards. Utrolig gøy! Jeg koste meg, fikk hilse på mange hyggelige mennesker, og opplevde bransjen på nært hold- både positivt og negativt. Og la meg bare si: gud så nydelige folk så ut. Glitter og glam, lange kjoler, nydelig sminke, perfekt hår, high heels.. Dere skjønner greia. Tror aldri jeg har vært på et sted med så mange vakre mennesker i et og samme rom. Wow. Jeg har ikke så mange bilder fra selve kvelden dessverre, prøvde virkelig å være tilstedet der og da, og ta alt inn.

 

I dag er det mandag, og jeg er straks klar for ei ny uke på jobb. Følg med på instagram @marievigebo, hvor jeg publiserer bilder som dette daglig. Vi skrives snart igjen. Takk for at du leser. Ønsker deg en dritbra uke. Du er flink <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.