Last Updated:

Hey friday

Categories Hverdagen, Mat

God morgen mine venner. Flere som er klare for helg? Jeg har rett og slett tatt meg en liten fridag fra skolen i dag. Eksamenstips nummer èn fra meg: lesefri og pauser er minst like viktig som å jobbe på. For å få max utbytte av tiden du bruker på pensum, trenger hjernen hvile, frisk luft, energi og avkobling. Det er i hvert fall det jeg har erfart!

Planen er å nyte fredagen, slappe av og gi kroppen hvile. Jeg våknet opp med forkjølelse og feber i går, og overlevde gårsdagen på paracetter og nesespray. Typisk, sånn midt i siste innspurt av siste eksamen right? Likevel var gårsdagen full av planer, så jeg fylte på med paracetter og kjørte på. Overlevde ganske fint egentlig! Etter et par timer på skolen dro jeg for å feire besties bursdag med taco og kinobesøk. Grattis med dagen igjen min venn, love you!!

Selvom formen ikke akkurat er bedre i dag, var det absolutt verdt det. Fineste kvelden på lenge. Og til alle som vurderer å se Aladdin på kino; bestill dere billetter i helgen. En utrolig morsom, fin, drømmende film, med såå mye fin musikk og vakre scener. Fra en Disney entusiast til en annen; absolutt verdt et kinobesøk! 🍿

Hva skal du i helgen?

2 kommentarer

2 thoughts on “Hey friday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.