Hår som negler eller negler som hår?
Hår som negler. Håret mitt er altfor viktig for meg as, aldri i verden om jeg går rundt med negler på hodet!!

Oslo eller Kristiansand?
Kristiansand, helt klart. Det sies at sørlendinger alltid vender tilbake til byen sin til slutt, og nå skjønner jeg hvorfor. Det er noe helt spesielt med den byen, noe uforklarlig, behagelig, trygt og godt.

Katt eller hund?
Hund. Jeg elsker søte små kattunger, men hund (spesielt Maia og Labben) står absolutt hjertet mitt nærmest.

Aldri kjøpe sminke eller aldri kjøpe klær igjen?
Aldri kjøpe sminke. Hadde klart meg helt fint uten sminke slik som ting er nå. Det er deilig å kunne si.

Aldri mer pizza eller aldri mer taco?
Okei shit. Aldri mer pizza, tror jeg. Taco er livets mat, så det kan jeg faktisk ikke kutte ut.

Leve evig eller være ung resten av livet?
Hvis jeg lever evig får jeg aldri oppleve hva som skjer når vi dør, og det vil jeg jo. Men å være ung resten av livet blir jo himla kjedelig etter hvert det også! Ung som i fysisk ung, eller mentalt også..? Jeg vil jo bli eldre, lære om meg selv, oppleve alt det fine med å bli voksen. Hmm. Men, jeg tror jeg ville vært ung resten av livet. Litt slitsomt å leve evig eller?

Aldri klippe håret eller barbere vekk alt håret hver måned?
Aldri klippe håret. Haha, håret mitt vokser jo omtrent ikke uansett.. Det hadde nok tatt et liv før det hadde blitt et problem skal jeg si dere!

Badekar eller dusj?
Dusj.

Europa eller Amerika?
Europa!

Netflix eller Viaplay?
Viaplay.

Fingre som tær eller tær som fingre?
Fingre som tær, fordi tærne kan du gjemme bort. Tenk å ha tær på hendene, når man skal spise, drikke, sminke seg, æsj!

En kveld ute på byen med venner eller Netflix og chill med kjæresten?
Netflix og chill uten kjæresten (he he). Kan ikke huske sist gang jeg var ute på byen..

Aldri reise igjen eller aldri kjøpe klær igjen?
Aldri kjøpe klær igjen. Jeg har ikke sett halvparten av hva verden har å by på en gang!!

Solo Super eller Pepsi Max?
Æææ, Solo Super. (Haha gjett hva som står i kjøleskapet mitt akkurat nå a? Pepsi Max…)

Aldri spise frukt igjen eller aldri spise godteri igjen?
Aldri spise godteri igjen. LETT!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.