Last Updated:

Great start!

Categories Blogg

 💫 NEW YEAR, NEW GOALS 💫

God morgen fantastiske dere. Hvordan var gårsdagen? Jeg håper dere koste dere maksimalt, uansett hva eller hvor du var og gjorde. Det gjorde i hvert fall jeg! Jeg var ikke helt i form i går, og endte opp med å ikke sovet så mye i natt. Og gjett hva? Jeg våknet nettopp opp skikkelig kvalm og dårlig i hele kroppen i dag. Great start, typisk min flaks haha!

Men! Selvom dagen min blir brukt i senga, håper jeg dere får gang på det nye året. Kanskje du kan bruke dagen på å lage en liten plan, sette opp et par enkle, oppnåelige punkter for motivasjonens del?  I dag er dagen. Nytt år, 365 blanke sider med nye muligheter. Jeg skal fylle mitt 2019 med gode følelser, bra mennesker og fine minner. Jeg skal fylle det med hardt arbeid, mestring og lærdom. Det er rart det der, hvordan vi plutselig skal få livet på stell på en og samme dag. Men det er noe fint med det også! Man får liksom litt troa på seg selv. Et spark bak, en ny mulighet til å oppnå noe som betyr litt ekstra mye. Vi trenger en nyttårsaften for å komme i gang igjen, rette kursen liksom.

Jeg skal skrive ned et par mål i år. Ikke her, men for meg selv. Disse målene skal jeg jobbe aktivt mot dette året. De skal være oppnåelige, men samtidig kreve litt innsats. De skal være få, men gode. Og ikke kreve lengre tid enn et år. For til neste år skal jeg skrive nye, og da skal jeg ha nådd dem. Og sånn skal jeg fortsette. Jeg liker å ha noe konkret å jobbe for. Jeg har troa på året som kommer. Eller som er her. I dag er vi gang. Ingen tid å miste. Hva med å starte nå? 

Kisses and hugs
– me 

6 kommentarer

6 thoughts on “Great start!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.