Last Updated:

Nyttårstanker

Categories Blogg

 Tenk, et helt år har gått og i morgen starter vi på nytt. Igjen. 365 dager vi ikke aner hva vil gjøre med oss. Om akkurat et år sitter jeg kanskje her igjen. I stolen i stua hjemme hos foreldrene mine, og skriver. Kanskje med samme tanker som idag kanskje ikke. Eldre er jeg i hvertfall. Kanskje er jeg sterkere enn noen gang? Eller klokere. Jeg håper egentlig på en blanding. Medvind gjør deg sterk, motvind gjør deg sterkere. Ja, jeg håper på en fin blanding.
. . .

I morgen er det nyttårsaften. Jeg vil derfor benytte annledningen til å ønske dere godt nyttår, en fin kveld og minne dere på et par ting:

✨ Venter du på et tegn, en ny start, en mulighet for å endre på noe- i morgen er din dag. Du har ingen tid å miste!
 ✨Gruer du deg til i morgen? Don`t. Det er du som bestemmer om det skal være nyttårsaften eller mandag.
✨ Jeg skal bare være hjemme og slappe av i morgen, og det kan jeg love deg det er flere som skal. Jeg kjenner flere!
✨ Logg av sosiale medier i hele morgen hvis det gjør deg mer vondt enn godt. Ta ansvar for din egen kveld!
✨ Nyttårsaften er èn kveld i året. Bruk den på noe ekstra fint. Om det er film og goddis hjemme i senga, champagne på fest, familiemiddag, ei kveldsøkt på treningssenteret eller noe helt annet- smil til deg selv, nyt øyeblikket og tenk igjennom hva du har fått til i løpet av året som har gått.

Godt nyttår fineste deg. Du er fantastisk!


Q: Hva er dine planer i morgen?

3 kommentarer

3 thoughts on “Nyttårstanker

  1. Riktig godt nyttår, flotte Marie!
    Håper 2019 blir et fint år for deg, på alle mulige måter.
    Takk for at du er du, og for alle de fine tankene du deler.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.