Last Updated:

Sist gang jeg…

Categories Blogg, Hverdagen, Mote

Reklame | Junkyard


Synes dette var litt gøy å lese da Sofie Nilsen skrev det, så valgte å la meg inspirere og kjøre på selv. Håper dere liker det ♥
Genseren er foresten fra Junkyard. Bruk rabattkoden “MARIEV”  for 15% rabatt (gjelder kjøp over 500,- på alle ordinære varer).
Okeii nok prat, la oss kjøre på:



Sist gang jeg lo
Det må ha vært i går kveld på kveldstur med lillesøster og hundene. Vi bestemte oss for å gå en liten tur i mørket etter årets siste juleselskap. På med refleks, tjukk jakke og støvler. Maia fikk til og med på seg regnfrakken sin for annledningen. Da lo jeg godt. En SÅ lite fornøyd hund er det lenge siden jeg har sett.

Siste låten jeg hørte på

Kari Bremnes – Når du går. SÅ fin dere høre!

 

Mitt siste google søk
“Canon g7x” heheh et kamera jeg har veldig lyst på om dagen. Sitter egentlig bare å venter på at det skal komme på salg. Hvorfor kan ikke romjulssalget komme til nytte for en gang skyld?Alt annet er jo tross alt på salg. Komaan

 

 Siste reise jeg var på
Barcelona i sommer sammen med ei venninne. Er det èn ting jeg skal gjøre mer av i 2019, er det å reise. Som student er man ikke akkurat rik, men små weekendturer bør man jo klare å få til..? Jeg vil til København, Stockholm, London, Paris eller Italia. Krysser fingrene.

 

 Siste meldingen jeg mottok
Fra Kicks… Hahah veldig spennende. Siste “ordentlige” melding var fra Pappa, hvor det stod “jeg kommer å henter deg”. Stakkars foreldrene mine som kjører, henter og kjører nå i jula. Mamma og Pappa, hvis dere leser dette: jeg setter veeldig stor pris på at dere gidder <3

 

 Siste personen jeg ringte
Emilie. Min bestevenninne og nabo fra jeg var liten- og forhåpentligvis til evig tid. Loveu

 

  Siste opptur
Hmm.. Det må være all tiden hjemme med familien i jula. Dagene med de nærmeste har vært og er en eneste stor opptur. Jeg vil ikke tilbake til hverdagen!! Kan vi bare hoppe til sommerferie også rett tilbake til desember igjen plis?

 Siste innkjøp
En Monster energidrikk + en tyggispakke tror jeg. Livet mitt kort oppsummert.

  Siste treningsøkt
Det kan jeg faktisk ikke huske.  1-2 mnd siden tror jeg? Har kun gått tur og vært i vanlig hverdagsaktivitet de siste månedene egentlig 🙂

 Siste jeg spiste
Koldtbord med julemat, kaker og kaffe. Selv hvor godt det er, kjenner jeg det skal bli godt med noe litt annet enn julemat snart. På torsdag spiste jeg taco hos ei venninne og guuud så digg det smakte. Gleder meg til vanlig tacofredag igjen! SÅ undervurdert.

 Siste tanke
Er det rart å se på nyttårsaften som en vanlig, litt ekstra fin mandag? Because I do. Jeg har aldri vært noen stor fan av nyttårsaften og kunne egentlig ikke brydd meg mindre om å feire den dagen. Siden jeg ikke fester og drikker så mye til vanlig, har jeg ingen behov for å gjøre det på nyttårsaften heller. Rolige kvelder gir meg SÅ mye mer glede. Kanskje jeg bruker kvelden hos ei venninne, kanskje jeg blir hjemme med mamma og pappa, kanksje jeg sover, ser film, lager litt ekstra god mat, leser litt bok, blogger eller går en tur. Alt jeg vet er at jeg skal gjøre akkurat det jeg har lyst til. Jeg skal bruke kvelden på noe jeg har lyst til, ikke noe jeg føler jeg må. Det håper jeg du også gjør. For nei, alle er ikke ute på nyttårsaften. Alle går ikke i fine kjoler, skåler med champagne og danser til klokka slår 12. Og det kan jeg godt være et eksempel på. For vet du hva? Det er virkelig ikke min greie.

 


Q: Ja til flere innlegg som dette?

1 kommentar

1 thought on “Sist gang jeg…

  1. Helt enig med deg når det gjelder nyttårsaften! Jeg har hatt en del år nå hvor jeg har reist ut på byen på nyttårsaften, og det er jo veldig koselig å møte igjen folk man ikke har sett på lenge/siden videregående! Men i år er jeg ikke invitert til noen, og vennene mine er litt spredd, så da orker jeg heller ikke dra ut bare for å dra ut. Ser ut som at det blir sjokolade og stjerneskudd med familien <3 (Pleier å ta bilde av årstallet laget med stjerneskudd med lang lukkertid – veldig gøy, dere må prøve haha.)

    Når det gjelder storbytur så ville jeg bare tipse om at du kan få bussbilletter fra Oslo til Gøteborg for kun 129kr! Gøteborg har maaasse å by på, og er minst like fin og koselig som Stockholm! Har bodd der i et halvår nå, og om man kommer seg bort fra turistgatene så kan man se såå mye fint! Du kan sjekke ut instagrammen min ingvild__s om du vil se litt stories og sånn fra byen 🙂

    Godt nyttår!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.