Last Updated:

Frisørbesøk

Categories Skjønnhet


God morgen venner, og ikke minst god fredag
Jeg tenkte egentlig bare stikke innom for å vise dere litt bedre bilder av håret mitt! Som jeg skrev i dette innlegget satt jeg hårmodell forrige uke, noe som resulterte i ny farge, friskere hår og en skikkelig wake-up-call. Kort fortalt forstod jeg plutselig hvor blind man kan bli på egen bruk av lilla-shampoo. Håret mitt hadde grønnskjær, var litt blått, litt lilla, litt gult og litt hvitt. Bra kombo? Næh. Heldigvis fikk jeg verdens skjønneste og flinkeste frisør, som hjalp meg med å finne en farge som passet meg, min hudtone og mine ønsker. Jeg er som sagt veldig veldig fornøyd med resultatet, og tenkte derfor og prøve å forklare dere hva vi gjorde.
Dette er ikke en sponset behandling, bare så det er sagt. Kun ærlige meninger fra en mycke nögd kunde

 

S T E P   1  S T E P   2  S T E P   3

Dette er på kanten til flaut å vise frem, men sånn kan det altså gå.. Det eneste jeg har gjort med håret mitt de siste månedene er å samle det i en dott, vaske det med shitloads mengder Fudge, og rett og slett gitt litti hele den hårpleie-greia. På det første bildet ser dere håret mitt etter en hel dag med dott, tørt og fullt av ulike farger. Kaos. På bilde nummer to ser du resultatet av en skikkelig rens, som vi måtte gjøre for å fjerne så mye som mulig av de ulike pigmentene som kunne påvirke fargen vi ønsket til slutt (haha hør på frisøreksperten`a). Det midterste bildet er altså håret mitt ganske naturlig. Til slutt ser dere det endelige resultatet. Det eneste vi ikke gjorde noe med var bunnfargen min. Den liker jeg i grunn veldig godt, også for og slippe å måtte farge etterveksten hele tiden. Resultatet er fortsatt kaldt, men ikke på en blå-grønn måte. Et friskere hår med en jevnere og mer helhetlig farge. Fortsatt kaldt og lys blond, hvor jeg helt klart trives best. Love it ♥

 

 


Flere som føler seg HELT JÆVELI etter en lang dag i frisørstolen..? Uansett hvor fint håret blir føler jeg meg alltid varm, oljete og ekkel i ansiktet. Alt jeg vil er å fjerne sminken!! Haha, men vi kjører på uansett,
everything for you. Fokus på håret. 

Dette skal bli en bra fredag, for det har jeg bestemt! Håper dere kjører på, siste innspurt før roen senker seg, tacoen står på bordet og kroppen faller ned i sofakroken. Verdens beste følelse, spesielt etter en ekstra god arbeidsdag. 

Ro ned,
en ting om gangen,
smil
og pass på å ha det litt fint hver dag.
God helg!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.