Det er lenge siden jeg har følt meg så meg, som etter gårsdagens frisørbesøk. Endelig er håret ordentlig lyst igjen, og jeg kan gro ut min naturlige ettervekst uten å måtte farge, styre og ødelegge. En skikkelig oppfriskning til sommeren, det trengte jeg nå. I tillegg krøllet hun det litt forsiktig, noe jeg egentlig aldri gjør. Jeg er litt basic når det kommer til håret mitt, og pleier som regel å kjøre lav, løs tutt i bakhodet, hestehale eller alt håret stappet ned i hettegenseren. Haha ikke særlig fargerik der kan man si. Liker den litt “i woke up like this” looken, og kjører sjeldent full glam med krøller og oppsett. Men wow. Jeg elsker hva hun gjorde med håret mitt i går as. Alt fra den kalde fargen, til lengde, waves og styling. Årets 17.mai frisyre kanskje? 🌸

I skrivende stund sitter jeg fortsatt i sengen, med dagens første kaffekopp, frokost-tv på skjermen og koser meg litt ekstra før dagen starter på forelesning. En perfekt start på dagen, spør du meg. Forresten! Til de av dere som venter på ukas podcast; den kommer i løpet av uka. Forrige uke spilte vi inn en 45 min lang episode, som av en eller annen grunn ikke vil spille av… Jeg vet ikke hva som kan ha skjedd med filen, men den er tydeligvis ødelagt og inneholder ingen lyd. Sjukt irr. Vi planlegger å spille inn på nytt, og jobber med å finne en dag som passer for begge. Litt mye som skjer om dagen, men jeg oppdaterer dere så fort den er ute. Hehe måtte bare få sagt det. Ha en superfin tirsdag, venner <3

Q: Hva synes dere om håret? 🌸

8 kommentarer

8 thoughts on “Frisørbesøk

  1. Wow, må være den fineste hårfargen jeg har sett! Hvor er det du gjorde det? 😍 Ha en fin kveld!

  2. Wow, må være den fineste hårfargen jeg har sett! Hvor er det du gjorde det? 😍 Ha en fin kveld!

  3. Åå guud for en hyggelig kommentar! Tusen takk, skjønna. Jeg gjorde det på Jan Thomas Studio på Frogner hos ei som heter Julie (@juliemsol på instagram). Helt sjukt flink, og lærling så det ikke blir så dyrt ; D

  4. Åå guud for en hyggelig kommentar! Tusen takk, skjønna. Jeg gjorde det på Jan Thomas Studio på Frogner hos ei som heter Julie (@juliemsol på instagram). Helt sjukt flink, og lærling så det ikke blir så dyrt ; D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.