Last Updated:

That extra glow

Categories Blogg

Innlegg i samarbeid med Spraytanhuset.

🌻 I helgen har jeg brukt litt ekstra tid på pleie. Dere vet, hudpleie, en ekstra lang dusj, ansiktsmaske, klippe negler, shave legger, selvbruning, dere vet.. Jeg er en av dem som godt kan gå helt sminkefri, med håret i dott, i joggebukse og hettegenser, så lenge jeg har litt farge på kroppen. Det skal liksom ikke så mye mer til enn litt ekstra glow! Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg brukte sminke i fjor sommer liksom.
Nå og om vinteren er det derimot ikke like lett.. Solarium er ikke bra, og er ikke noe jeg vil utsette huden min for. I tillegg er det sjukt dyrt og gir det meg dårlig hud i ansiktet, acne, store porer.. Huff nei. SÅ! Derfor har jeg lagt min elsk på selvbruning. Ekstra digg er det de gangene jeg får dra innom @spraytanhuset og få den perfekte fargen lagt for meg. Det er luksus, helt seriøst verdens flinkeste mennesker. Jeg har vært her mange ganger tidligere, og har samarbeidet med dem flere ganger siden jeg flyttet til Oslo for første gang. Og jeg er fortsatt like fornøyd. Det gøyeste er at de vennene jeg har her i Oslo som har testet, har vært like fornøyde som meg!! Det gjør meg veldig glad.

Spraytanhuset online booking finner du HER.

Fargen er økologisk, jevn, fin og naturlig. I tillegg forsvinner fargen fint og jevnt av, så du ikke ender opp med flekker og skjoldete hud. Du velger selv om du vil ha farge i ansiktet, men jeg pleier å ta ett lett spray over ansiktet også, bare for å få litt farge og ekstra glow. Et annet lite tips er å bestille time litt sent på ettermiddag/kveld, så du kan legge deg til å sove, la fargen feste seg igjennom natten, og dusje av det overflødige morgenen etter. Og vips, that extra glow ✨

Ha en fin mandag <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.