…Utrolig lite innholdsrike innlegg her om dagen. Absolutt null overraskelser. Gjett hva jeg har gjort de siste dagene? Sol, sjø, bading, kos og ferie. Sommeren 2019 er fin og jeg passer på å minne meg selv på hvor heldig jeg er, hver eneste dag. Så utrolig takknemlig.

I går møtte jeg ei venninne. Vi dro til Sørenga for å sole og bade hele dagen. På ordentlig en veldig fin dag. Og dere, la oss ta et minutt om Oslofolk på Sørenga. Gud for et fascinerende opplegg! Her legger de seg, nesten oppå hverandre, hver eneste sommer, alle mann, uten noen form for space, stillhet og privatliv. Noen med musikk, dans og alkohol. Noen alene. Noen med tre barn, to hunder, sekken full av ferdigsmurte nistepakker og store badeleker. Mennesker i alle størrelser, former, farger og fasonger.

“Se på hver tredje person og se mangfold” sies det. Well, i did. Og jävlar for et mangfold vi har. Vi snakket om det i går, jeg og venninnen min. Ingen her ser ut som alle gjør på instagram. Og da er det jo strengt tatt meningsløst og ikke føle seg fin nok for stranda (med mindre du drar på den visuelle stranda hvor alle står i hver sin flatterende pose med perfekt lyssetting, sminke, styling, og ikke kan bevege seg, bade, le, spise eller sole seg).

Så let me tell you, stranda in real er ikke som stranda på instagram (hvis du noen gang var i tvil). Stranda på ekte er full av mangfold, mennesker som koser seg, nyter sola, bader, spiser is, og nyter sommerdagene vi er så heldig å ha fått den siste tiden.

Just saying.
Kom deg ut, do you, se på sola, smil og si: i dag skal jeg ha en sjukt fin sommerdag, med alt som gjør meg glad.

Kos dere og nyt fredagen 🌻

Jumpsuit fra Nelly, nett fra H&M, Sneakers fra Sportmann.no

#nouwoutfit

4 kommentarer

4 thoughts on “Et fascinerende opplegg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.